رئیس سازمان تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مناطق قلعه‌رئیسی و جاورده قطب تولید محصول پیاز در این استان هستند، از خرید محصول پیازکاران مناطق یاد شده خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ، جهان رستمی در جمع خبرنگاران افزود : سازمان تعاون روستایی حمایت از کشاورزان و کم‌رنگ شدن نقش دلالان را وظیفه خود می‌داند و همواره در این مسیر گام برمی‌دارد.
وی با بیان اینکه سازمان تعاون روستایی همه تلاش خود را برای ورود به موضوع خرید محصولات کشاورزی به‌کار می‌بندد، گفت: جو، گندم، سیب درختی، مرکبات، هندوانه و پیاز از جمله محصولاتی هستند که از چند سال گذشته از کشاورزان استان کهگیلویه و بویراحمد به روش‌های مختلف خریداری شده است.
رستمی ادامه داد: یکی از اقدامات اخیر سازمان تعاون روستایی این استان تنظیم بازار عرضه و تقاضا در محصول پیاز بوده که در این راستا 250 تن پیاز از استان‌های هرمزگان و خوزستان در حال خرید و توزیع در همه نقاط استان است.
رئیس سازمان تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: تلاش خواهیم کرد تا این پیازها به قیمت مناسب و زیر قیمت بازار به مردم عرضه شوند.
وی با پیش‌بینی قیمت 200 تا 250 تومان برای هر کیلو پیاز اضافه کرد: مردم می‌توانند محصول پیاز را از مراکز و تعاونی‌های این سازمان در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد به قیمت مناسب تهیه کنند./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.