مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی قم از راه‌اندازی خط ویژه تاکسی حرم در قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، علیرضا اقبالیان با اشاره به راه‌اندازی خط ویژه تاکسی حرم در قم گفت: خط تاکسی ویژه حرم با شکلی متفاوت با تاکسی‌های گردشی در اطراف حرم مطهر ارائه خدمات می‌کند.

وی افزود: در حال حاضر 50 دستگاه خودرو ال90 برای این طرح در نظر گرفته شده است.

اقبالیان تصریح کرد:‌ این طرح با مشارکت سازمان تاکسیرانی و معاونت اداری مالی آستانه از اواخر اردیبهشت ماه در استان قم اجرایی می‌شود.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی قم با اشاره به هدف از راه‌اندازی تاکسی ویژه حرم مطهر اظهار داشت: این خط به منظور یکسان‌سازی تاکسی‌های ترددی اطراف حرم مطهر و رفاه حال زائران برای رفت و آمدهای درون شهری در قم فعالیت خود را آغاز کرده است.

وي هم چنين با اشاره به طرح هوشمندسازی تاکسی‌هاي قم تا پايان سال جاري اشاره کرد و تصريح کرد:طرح هوشمندسازی تاکسی‌ها در دستور کار شورای شهر قرار دارد و امید است این طرح در سال جاری به منظور ارائه خدمات بهتر به همشهریان در استان قم اجرایی شود.

وی افزود: هدف از انجام این طرح ایجاد بهترین راهکار به منظور سرویس‌دهی مناسب و نظارت قوی و دقیق بر فعالیت تاکسی‌ها در سطح شهر است.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی قم اضافه کرد: تاکسی‌های نارنجی رنگ که در گذشته در سیستم حمل و نقل درون شهری استفاده می‌شد در آینده‌ای نزدیک تغییر کاربری یافته و تبدیل به احسن خواهند شد./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار