مربي تيم ملي کشتي با بيان اينكه فرنگي كاران با انرژي و انگيزه مثال رايزني تمرين مي كنند گفت:‌ با توجه به شرايط ايده آلي كه كشتي گيران در اردوي آماده سازي دارند به موفقيت در المپيك 2012 اميدوار هستيم.

جمشيدخيرآبادي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، افزود: هر چند فرنگي کاران تمرينات بسيار سنيگين و پرفشاري را در اين مرحله از اردوي آماده سازي در برنامه دارند اما واقعاً خستگي ناپذير تلاش مي كنند.
وي با بيان اين كه محمدبنا تأكيد زيادي براي گرفتن امتياز در سرپا دارد ادامه داد:‌ به اعضاي كادر فني به دقت عملكرد ملي پوشان را زير نظر دارند و به جرأت مي توان گفت تمرينات با نشاطي را در صبح و عصر شاهد هستيم.
خيرآبادي در  مورد ليست نهايي اعزامي به المپيك گفت: هر  چند براحتي مي توان نفرات اعزامي به المپيك را حدس زد اما تا به امروز هيچ ليستي از سوي كادر فني به صورت رسمي اعلام نشده و سعي خواهيم داشت پس از رسيدن به يك جمع بندي نهايي اين كار را انجام دهيم.
وي در پاسخ به اين سؤال كه چرا طالب نعمت پور اردوي تي ملي را ترك كرده است اظهار داشت: نعمت پور يكي از كشتي گيران خوب وزن 84 كيلوگرم است و وي پس از آن كه محمدبنا براساس يكي سري استدلال هاي منطقي اخلاقي را براي المپيك انتخاب كرده واكنشي احساس و غير منطقي داشت كه به اعتقاد من كار او كاملاً اشتباه بود.
مربي سازنده كردستاني كشورمان اضافه كرد: يك كشتي گير بايد همواره مطيع و تابع تصميمات كادرفني باشد ضمن آن كه تا المپيك فرصت زيادي داريم نعمت پور بايد تا آخرين لحظه با همه توان تلاش مي كرد چرا كه در كشتي لحظه ها سرنوشت ساز خواهند بود./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار