علیرضا استکی در خصوص اعزام المپیکی ها به میلان گفت: مبارزه با ملی پوشان ایتالیایی و برگزاری اردوی 15 روزه بوکسورهایمان قبل از اعزام به رقابت های المپیک 2012 خواهد بود.

علیرضا استکی ، مربی تیم ملی بوکس کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان داشت: در ادامه تمریناتمام برای حضور در بازی های مهم و بزرگی همچون المپیک پس از حضور در تورنمنت بین المللی سن پطرزبورگ روسیه و عملکرد مطلوب که بوکسورهایمان در این رقابت ها از خود به نمایش گذاشتند سبب شد تا مسئولان فدراسیون بوکس ایتالیا ملی پوشان المپیکی کشورمان به منظور اردوی مشترک در شهر میلان دعوت کنند.

وی در ادامه افزود: با توجه به زمان اندک تا رقابت های المپیک 2012 حضور در چنین تورنمنتی برای بوکسورهای المپیکی بسیار مفید خواهد بود چراکه تا قبل از این تنها مبارزه مشت زنان مان با بوکسورهای آسیایی بود و با بوکسورهای اروپایی هیچ تمرینی نداشتند و می تواند محک جدی برای آنان باشد تا بتوانند با کسب نکات مفید و تجربه از آنان در رینگ های لندن نمایش خوبی از خود به اجرا بگذارند.

استکی در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر تمریناتمان را به صورت جدی و مدون روزانه در دو نوبت پیگیری می کنیم صبح ها برنامه های سنگین بدنسازی را زیر نظر دکتر بهرامی نژاد در دستور کار خود قرار داده ایم و عصرها نیز هشت المپیکی کشورمان نیز به همراه 11 ورزشکار دیگر به تمرین تاکتیکی و رفع معایب می پردازد.

استکی در خصوص وضعیت 4 المپیکی کشورمان بیان داشت: با توجه به اینکه کمتر از 50 روز تا بازی های المپیک 2012 لندن زمان باقی مانده است نمایندگان المپیکی کشورمان تمرینات بسیار خوبی را پشت سر می گذارند اما معتقدم برخی از این ملی پوشان در تمرینات خود کوتاهی می کنند و دیگر با جدیت تمرین نمی کنند و علاقه ای به حضور موفق در لندن ندارند که جای بسیار تعجب است انگار تنها هدفشان فقط کسب سهمیه بوده است به هر حال امیدوارم بچه ها زودتر به خود بیایند و تمرکز دوباره برای تمرینات را به دست آورند تا در المپیک درخشش خوبی از خود به نمایش بگذارند و زنگ تفریحی برای دیگر بوکسورها نباشند.

استکی در خصوص اینکه آسیا ملی پوشان بوکس کشورمان برای نخستین بار می توانند به مدال المپیک دست یابند بیان داشت: همه چیز به ملی پوشان کشورمان بستگی دارد تا به چه نوعی تا به چه نحوی برروی رینگ مسابقات حاضر شوند اگرچه شانس نیز در این میان دخیل است اما بسیاری از اهالی بوکس و مسئولان فدراسیون کسب مدال توسط احسان روزبهانی و علی مظلومی؟؟ را دور از استرس نمی بیند و امید زیادئی دارند تا این دو بوکسور قدرتمند و جوان کشورمان برای نخستین بار به مدال المپیک دست یابند.

وی در پایان بیان داشت: اگرچه کسب مدال و موفقیت برای ملی پوشان المپیکی دور از دسترس نیست اما باید توجه بیشتری از سوی مسئولان ورزش و بوکس به این رشته شود تا بوکسورها بتوانند در کمال آرامش روحی و بدون استرس در این رقابت ها شرکت کنند تا دغدغخ ای دیگری برروی رینگ نداشته باشند و با تمرکز به مبارزه بپردازند./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار