شهر ری در انتظار افتتاح سه پروژه بزرگ شهری

با اتمام پروژه های فرهنگی عمرانی نظیر مجتمع فرهنگی اجتماعی برج طغرل، خط 6 متروی تهران و بزرگراه امام علی (ع) در منطقه 20 شاهد تحولی عظیم در این منطقه خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران امام جمعه موقت شهرستان ری در خصوص پروژه های این شهر گفت: حجم اقدامات و پروژه های مدیریت شهری در حال اجرا، بسیار گسترده است که بهره برداری از آنها موجب تغییرات چشم گیری در سطوح شهر ری می شود.
حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی با اشاره به اینکه پروژه های فرهنگی با انگیزه های مذهبی در حال اجرا است افزود: با توجه به اینکه بازخورد مرکز همایش های فرهنگی برج طغرل علاوه بر شهروندان ساکن، شامل زائران و مسافران این شهر نیز می شود از جایگاه و منزلت ویژه ای برخوردار است.
همچنین فرماندار شهرستان ری با اشاره به لزوم تقدیر و تشکر از دستگاههای که در راستای توسعه و رشد و رفاه عمومی شهروندان گام بر می دارند تصریح کرد: بهره برداری از مرکز همایش های فرهنگی برج طغرل موجب تحول عظیم فرهنگی و حضور افراد موثر در شهر ری می شود.
امیر حسین باقر زاده پروژه خط 6 متروی تهران را که عملیات حفاری آن از دولت آباد آغاز شده است و تا بعثت پیش رفته است یک طرح فرا منطقه ای برشمرد و خاطر نشان کرد: خط6 متروی تهران از نظر تعداد ایستگاه و اتصال جنوب شرق به شمال غربی تهران از جایگاه خاصی برخوردار است که موجب ارتقا رفاه اجتماعی شهروندان تهرانی می شود.
شایان ذکر است، مرکز همایش های فرهنگی برج طغرل با مساحت 30 هکتار بزرگترین مجتمع فرهنگی جنوب تهران محسوب می شود که با 1400 نفر ظرفیت دارای3سالن همایش است و ارتفاع ابنیه های موجود با محوریت و چشم انداز برج طغرل طراحی شده است./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار