مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش از راه اندازی دانشگاه فرهنگیان با مشارکت مراکز حوزوی از مهر ماه سال جاری خبر داد.

حجت الاسلام مجتبی ملکی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: دانشگاه فرهنگیان در تهران و 64 پردیس در مراکز استانها تاسیس می شود.
وی ادامه داد: براساس ، اساسنامه دانشگاه فرهنگیان، توافقنامه آموزش و پرورش و مدیر حوزه های علمیه و سند تحول بنیادین مراکز حوزوی و حوزه های علمیه وظایف خود را در این دانشگاه ایفا می کنند.
وی در این باره تصریح کرد: مراکز حوزوی و حوزه های علمیه در عرصه های پژوهشی، آموزشی، نیروی انسانی تبلیغ و تربیتی در دانشگاه فرهنگیان فعالیت می کنند.
مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش با اشاره به سه محور قابل اجرا از سوی مراکز حوزوی در دانشگاه فرهنگیان و پردیس های تابعه گفت: تامین اساتید از سوی مراکز حوزوی در رشته های مرتبط، تدوین محتوا، متون و سر فصل های آموزشی و مدیریت مراکز آموزشی سه محور قابل اجرا از سوی حوزه های علمیه و مراکز حوزوی در دانشگاه فرهنگیان است.
حجت الاسلام ملکی خاطر نشان کرد: دانشگاه فرهنگیان با 64 پردیس در مراکز استانها که هر پردیس شامل 2 واحد خواهران و برادران است و به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده از ابتدای مهر ماه سال جاری راه اندازی می شود./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.