معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: تا زمانی که مسئولان خود را در برابر مطالبات مردم پاسخگو ندانند و بین آنها فاصله باشد، مشکلات توسعه و آبادانی منطقه برطرف نخواهد شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبريز، اشرف‌نیا امروزدر حاشیه بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی شهرستان بناب اظهار کرد: شورا و شهرداری برای ارائه خدمات به مردم تعطیلی ندارند و باید شبانه‌روز به مردم خدمات ارائه کنند.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی از عدم توجه به زیباسازی و رسیدگی به «ورودی‌های شهر» در بناب انتقاد کرد و گفت: عدم توجه به زیباسازی و توجه نکردن به نظافت شهر از مشکلات اصلی این شهرستان است.

اشرف‌نیا تصریح کرد: بین «شورا و شهرداری» و مردم بناب قطع رابطه وجود دارد و شهرداری نتوانسته در مردم شور و شوق ایجاد کند.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه شهرداری بناب نتوانسته در اجرای طرح‌های شهری مردم را با خود همسو کند، اظهار کرد: در صورتی که شهرداری بتواند کمک 50 درصدی مردم را جذب کند، قطعاً شاهد تحولات عظیمی در چهره این شهر خواهیم بود.

وی در عین حال تأکید کرد: چون مردم عملکرد شورا و شهـرداری را به عینه احساس نکرده‌اند از این رو در کمک به شهرداری همکاری شایسته و مناسبی ندارند.

اشرف‌نیا تصریح کرد: شورا و شهرداری باید در جمع مردم حاضر شده و در خصوص عملکرد خود به مردم پاسخگو باشند.

وی از فرماندار خواست تا با اقتباس از برنامه‌های دولت در دیدار و ملاقات با مردم، با تشکیل جلسات و دیدارهای عمومی بین شورا و شهردار با مردم در جمع مردم حاضر شده و به مطالبات مردم پاسخگو باشند.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین از نبودن همکاری و همدلی بین مردم و مسئولان شهرداری و شورای شهر بناب انتقاد کرد و گفت: این موضوع باعث توقف پیشرفت و توسعه شهرستان می‌شود.

وی در ادامه تأکید کرد: تا زمانی که مسئولان خود را در برابر مطالبات مردم پاسخگو ندانند و بین آنها فاصله باشد، مشکلات توسعه و آبادانی منطقه برطرف نخواهد شد.

وی اظهار کرد: برای توسعه و عمران این شهرستان باید یک حرکت جهادی با مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی شکل بگیرد تا پویایی، پیشرفت و توسعه شهرستان شتاب مناسبی به خود گرفته و مردم را راضی کند.

اشرف‌نیا گفت: همت مسئولان استان برای پیشرفت شهرستان جدی است و در این راه همه باید دست به دست هم داده و کار را به جلو ببرند. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.