آرش خلیلی در گفت و گو با
خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: برای نظارت و سرکشی بیشتر پرستاران از بیماران این بیمارستان، شیوه تقسیم کار پرستاران به شیوه تقسیم بیماران تغییر یافت.
وی ادامه داد: در این روش به جای اینکه امور بیماران بر پرسنل پرستاری حاضر در نوبت کاری تقسیم شود، بیماران بر تعداد کارکنان درمانی موجود در نوبت کاری تقسیم می شوند و هر پرستار موظف به پیگیری تمامی کارهای بیمار خود می شود.
خلیلی مقیم کردن سوپروایزر در نوبت کاری صبح را از دیگر راهکارهای ارائه خدمات پرستاری به بیماران دانست و گفت: افزایش نظارت سوپروایزرهای هر نوبت کاری موجب ارتقاء کیفیت خدمات شده است.
وی با تصریح اینکه این سوپروایزرها موظف به ارزیابی و آموزش کارکنان بیمارستان هستند، ادامه داد: افزایش تعداد نیروهای درمانی به ویژه کادر پرستاری و برگزاری کلاس های آموزشی برای ارتقاء سطح علمی پرسنل، تأثیر بسزایی در بالا بردن کیفیت خدمات داشته است. /س