پس از خریداری 60 درصد از سهام باشگاه ملوان انزلی توسط هدایتی

پور غلامي: هدايتي از خريد ملوان ضرر نمي کند

بازیکن تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: ملوان یک تیم با تعصب در فوتبال ایران است و هدایتی از خرید ملوان ضرر نمی کند.

 

بابک پورغلامی  در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: حسين هدايتي سال هاي زيادي است که در فوتبال ايران سرمايه گذاري مي کند و در چند سال قبل با استيل اذين در ليگ برتر حضور داشت ولي تيم فوتبال ملوان انزلي با تیم استیل آذین فرق می کند و هدایتی با خرید ملوان ضرر نمی کند و نتایج خوبی با این تیم خواهد گرفت.

وی ادامه داد: فوتبال انزلی و تیم ملوان از قدمت بالایی در فوتبال ایران برخوردار است و هدایتی می تواند با این سابقه خوب تیم بزرگی از ملوان بسازد.

پورغلامی تأکید کرد: بيشتر بازیکنان تیم فوتبال ملوان قراردادهای دوساله دارند و فقط 5 بازیکن آزاد هستند و حتی این نفرات هم می توانند یک مقام خوب در لیگ برتر و جام حذفی به دست بیاورند و سرمایه گذاری هدایتی می تواند به فوتبال انزلی کمک کند.

وی ادامه داد: واگذاری سهام باشگاه ملوان انزلی در مراحل پایانی است و فقط باید فرمانده نیروی دریایی واگذاری سهام ملوان را امضا کند.

پورغلامی درباره لیست مازاد ملوان گفت: وقتی یک مدیر و کادر جدید وارد یک تیم می شوند طبیعی است که لیست مازاد

هم وجود داشته باشد و تيم ملوان براي هر چه قدرتمند تر ظاهر شدن در ليگ با نفرات قوي تر وارد مسابقات شود و بايد براي يك تيم پر قدرت نفرات جديد جذب شوند تا نقاط ضعف پوشش يابد و به همين منظور رفتن بعضي از بازيكنان عادي است.

وي ادامه داد: اگر عذر مرا هم بخواهند هيچ ايرادي ندارد و فقط موفقيت تيم از هر چيز ديگري مهمتر است و اگر ملوان بتواند افتخار بزرگي در فوتبال كشور بدست بياورد اين سربلندي براي ما انزلي چي ها باقي خواهد ماند.

پورغلامي در مورد خريدن ملوان انزلي از سوي حسين هدايتي گفت: حسين هدايتي 60 درصد از سهام ملوان انزلي را خريده است و به همين منظور وي اختيار تام در باشگاه ملوان دارد و قولي را كه قبل از خريد باشگاه داده است عمل كند و هر چه زودتر ملوان در فوتبال ايران به جايگاه اصلي خود دست پيدا كند و مانند گذشته حرف اول را بين تيم هاي شهرستاني بزند و در سال آينده و ليگ برتر دوازدهم سهميه ليگ قهرمانان آسيا را بدست بياورد و دوباره فوتبال ملوان به اوج باز گردد.

وي  گفت: البته بيشتر بازيكنان از باشگاه ملوان انزلي طلب دارند كه بايد هر چه زودتر از سوي مسئولان يك فكر اساسي در اين مورد شود./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار