استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کهگیلویه وبویر احمد با داشتن همه ظرفیت‌ها و شرایط آماده برگزاری هرگونه جشنواره هنری ملی است.

اکبر نیکزاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران  یاسوج، افزود: در یک سال اخیر برنامه‌های بزرگ فرهنگی و هنری در کهگیلویه وبویر احمد  به صورت گسترده برگزار شده که نشان‌دهنده بلوغ و رشد استان در عرصه هنری کشور است.
نیکزاد به حضور وزیر ارشاد در این استان در طول چند ماه اخیر اشاره کرد و گفت: در طول چهار تا پنج ماه گذشته وزیر ارشاد سه سفر به این استان داشته که نشان‌دهنده جایگاه کنونی کهگیلویه و بویراحمد در عرصه هنری کشور است.
وی تصریح کرد: در جشنواره ملی شعر زاگرس و در جشنواره فرهنگ رضوی، کهگیلویه وبویر احمد  ظرفیت و قابلیت خود را در برپایی همایش‌های بزرگ ملی نشان داد و امروز می‌توان گفت استان ظرفیت برگزاری همایش‌های بزرگ ملی در هر اندازه و سطحی را دارد.
به گفته استاندار، هنر، زبان گویای مشکلات و واقعیت‌های یک جامعه است و با این زبان بیش از هر چیز دیگر می‌توان سخن خود را به گوش جهانیان رساند همچنانکه در زمینه هشت سال دفاع مقدس اثرگذاری یک فیلم برای پی بردن به رمز آن همه ایثارگری از هزاران ساعت سخنرانی بیشتر است. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.