امين منوچهري مهاجم تيم سايپاي كرج قصد دارد فصل آينده را در تيم استقلال سپري كند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اين بازيكن مورد تاييد امير قلعه نوعي قرار دارد و به همين دليل پس از مذاركرات نهايي حضورش در اين تيم قطعي شده است به همين دليل وي با حضور در باشگاه سايپا خواستار رضايتنامه باشد. 
                                  
 امين منوچهري پس از تواقعات لازم با امير قلعه نوعي اعلام كرد شرايط بريا وي به گونه اي است كه بايد رضايتنامه اش را از مسئولان سايپا دريافت كرده و پس از آن راهي تيم استقلال شود.

وي در خصوص پرداخت مبلغي براي دريافت رضايتنامه اش مشكل خاصي ندارد و به مسئولان تيم استقلال نيز اعلام كرده است كه مشكلي در اين خصوص وجود ندارد و آبي ها مي توانند وي را بازيكن جديد تيم استقلال بدانند و معرفي كنند.

گفتني است ، منوچهري با حضور در باشگاه سايپا خواستار دريافت رضايتنامه اش شد اين بازيكن اعلام كرد كه براي ثبت قرارداد با آبي ها به رضايتنامه نياز دارد و مسئولان بايد در اين خصضوص با وي همكاري كنند.

شايان ذكر است ، گفته مي شود وي توافقات نهايي را در خصوص مسائل مالي و عقد قرارداد دو ساله با تيم استقلال انجام داده است و حتي قرارداد داخلي نيز به امضا رسانده است اما مسئولان سايپا در اين مورد بايد اقداماتي را انجام دهند تا وي  بتوانند با شرايطي خاصي با تيم استقلال ثبت كند گفته مي شود كه تنها ثبت قرارداد با اين بازيكن باقي مانده است و اين مهاجم تنها منتظر بررسي شرايط در سايپا ست تا قراردادش را در هيئت فوتبال ثبت كند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار