در حالی که روزهای گرم بهار بسیاری از اهالی استان و گردشگران را اذیت می‌کند بام گردشگری استان، منطقه الوارس این روزها پذیرای هزاران میهمان و گردشگر داخلی و خارجی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ منطقه الوارس که این روزها میزبان گردشگران مختلفی است در ارتفاع مناسب بیش از 9 ماه از سال پوشیده از برف و کولاک است و در این روزها علاقمندان به طبیعت در دامنه سبلان به زیبایی‌های این منطقه روی آوردند تا بتوانند از این فضای خنک و دلپذیر برای گذران روزهای گرم تابستان استفاده کنند.

منطقه زیبا و گردشگری الوارس که در نزدیکی شهر سرعین واقع شده از مناطق سیاحتی، تفریحی و پرجاذبه ایران است که با راه‌اندازی پیست اسکی در این منطقه و تله‌سیژ گردشگران سعی می‌کنند از زیبایی‌های طبیعی این منطقه کام گرفته و روزهای گرم را در دامن کوه سبلان و صفای اهالی روستای الوارس سپری کنند.

گفتنی است؛ پیست اسکی الوارس از لحاظ طبیعی و ویژگی‌های منحصر به فرد در ردیف دومین پیست اسکی مهم و زیبا در کشورمان قرار دارد.

الوارس منطقه‌ای زیبا و دلربا به یقین در روزهای گرم پیش رو همچون نیمه خرداد پذیرای هزاران گردشگری است که خسته از محیط شهری و گرمای تابستان به دل کوه زده و از زیبایی‌های الوارس استفاده می‌کنند که به نظر می‌رسد باید توانمندی‌ها در این حوزه را به عینه دید و در افزایش آن همتی مضاعف داشتب/.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.