احمد شفيق، نامزد راه يافته به دور دوم انتخابات رياست جمهوري در مصر، تلاش براي ترورش در هنگام حضور در استوديو شبكه "الحياة" را تكذيب كرد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از المحيط ؛ شفيق با تكذيب اين خبر افزود كه من در هنگامي كه براي مصاحبه به اين شبكه مي رفتم، با هيچ مورد مشكوكي مواجه نشدم و خبرهاي منتشر شده روز گذشته در خبرگزاري هاي مختلف مبني بر ترور خود از سوي افراد تندرو را خلاف واقع مي دانم.

وي همچنين دوباره خواسته تظاهرات كنندگان در ميدان التحرير كه خواهان از سر گيري محاكمه حسني مبارك شدند را "خواسته كودكانه" تعبير كرد و انزواي سياسي خود را رد كرد.

وي همچنين افزود: در صورت پيروزي در دور دوم انتخابات، اجازه حضور تظاهرات كنندگان در ميدان التحرير را نمي دهم و حضور مردم در خيابانها را برخلاف قانون اساسي مصر مي دانم.

گفتني است ، در روزهاي اخير مردم و گروه هاي مختلف سياسي مصر، خواهان اجرا شدن قانون انزواي سياسي و كنار گذاشتن شفيق از دور دوم انتخابات رياست جمهوري در اين كشور شدند كه شوراي نظامي كه مسئوليت اداره امور مصر را تا انتخاب رئيس جمهور دارد، اين خواسته معترضان را اجرايي ندانسته است و از مردم خواسته است تا در روزهاي انتخابات با حضور گسترده خود در پاي صندوقهاي راي، رئيس جمهور آينده مصر را انتخاب كنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار