امين منوچهري مهاجم تيم سايپاي كرج به تيم استقلال آمد این در حالی است که برخی معتقدند با حضور این بازیکن پرونده حضور انصاری فرد در استقلال بسته شده است اما این اتفاق قرار نیست رخ دهد.

به گزاش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، مسئولان تيم استقلال زمان مذاكره با منوچهري باب مذاكره با انصاري فرد را نيز باز كردند تا شرايط براي حضور دو مهاحم سايپا كه رابطه صميمانه اي نيز با يكديگر دارند ، مهيا شود اما تصور مي شد كه با حضور يكي از اين دو مهاجم حضور ديگري منتفي است اما قرار نيست اين اتفاق رخ دهد و مسئولان تيم استقلال اعلام كردند كه حضور كريم انصاري فرد در اين تيم قطعي است.

گفتني است ، امين منوچهري هنگام عقد قرارداد با تيم استقلال به مسئولان اين تيم قول حضور انصاري فرد را داده است اين مهاجم اعلام كرده زمان تصميم گيري براي حضور در استقلال با انصاري فرد به توافق كامل رسيده است كه هر دو شرايط را مورد بررسي قرار دهند تا بتوانند با يكديگر راهي تيم استقلال شده و در اين تيم به فوتبال خود ادامه دهند اتفاقي كه با تاييد هر دو اين بازيكنان روبرو شده است.

شايان ذكر است ، منوچهري اعلام كرده است كه با انصاريفرد قول و قرار گذاشته كه هر دو در يك تيم حضور داشته باشيم و يك فصل را در كنار يكديگر سپري كنيم.

گفتني اين كه مهاجم جوان سايپا مدعي شده كه انصاري فرد به زودي قراردادش را با استقلال امضا مي كند./ق

برچسب ها: منوچهری ، سایپا ، کرج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار