لیست مازاد تیم امیر قلعه نوعی آماده است و حتی وی پس از ورود به این تیم آنرا ارائه کرد اما این لیست بصورت رسمی اعلام می شود تا بازیکنان بتوانند با شرایط مناسب برای آینده خود اقدام کنند.


به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران چند بازیکن سال قبل در این فهرست حضور دارند و امیر قلعه نوعی قصد ندارد آنها را برای تیم فصل آینده خود حفظ کند به همین دلیل نام آنها را در فهرستی ویژه به علی فتح اله زاده ارائه کرده است تا مدیر عامل استقلال اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهد تا بازیکنان پس از تسویه حساب بتوانند با شرایط ایده آل از تیم جدا شده و برای آینده خود تصمیم گیری کنند.
نام حمید عزیز زاده نیز در کنار مهدی امیر آبادی که پیش از این صحبت از جدایی اش مطرح بود قرار گرفته است البته گفته می شود با اینکه شرایط امیرآبادی برای ماندن در تیم استقلال مهیا نیست اما اعلام شده که بدلیل رابطه خوب وی با امیر قلعه نوعی و شاگردی چند ساله وی در کنار این مربی،احتمال ماندنش در تیم وجود دارد اما این شرایط در خصوص جواد شیرزاد و عزیز زاده صادق نیست.
از طرف عنوان شده است که شریفات در لیست انتظار امیر قلعه نوعی است زیرا وی نظر قطعی خود را در خصوص این بازیکن اعلام نکرده است و قصد دارد که شرایط را مورد بررسی قرار دهد و پس از آن در خصوص ماندن و همکاری با این بازیکن تصمیم نهایی را اتخاذ کند.
شایان ذکر است از طرف شریفات در انتظار پاسخ مسئولان و مربی تیم استقلال برای ادامه همکاری با این تیم است زیرا در غیراین صورت وی باید برای گرفتن رضایت اقدام کند و تیمش را اعلام کند./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار