كمال الجنزوري مشوق هاي دولت مصر را براي حضور شهروندان در دور دوم انتخابات رياست جمهوري اعلام كرد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه الشعب مصر؛ كمال الجنزوري، نخست وزير دولت مصر در نشست خبري خود در جمع رسانه هاي مصر، گفت: به همه كارمندان ادارات دولتي مصر در روزهاي 16 و 17 ژوئن (27 و 28خرداد) يعني دو روزي كه دور دوم انتخابات رياست جمهوري در اين كشور برگزار مي شود، مرخصي مي دهيم و بليط وسايل حمل و نقل را در برخي خطوط كه حجم مسافران براي رسيدن به مكانهاي اخذ راي زياد است، 50% كاهش و در برخي خطوط مجاني اعلام مي كنيم.

كمال الجنزوري همچنين وجود اين مشوق ها را براي هر چه گسترده تر شدن حضور مردم در دور دوم انتخابات رياست جمهوري مصر برشمرد و افزود: مصر در ماه هاي اخير با سه انتخابات پارلمان، شورا و انتخابات رياست جمهوري روبرو بوده است كه اين حجم از انتخابات در تاريخ مصر بي سابقه بوده است و ما اميدواريم مردم بهترين گزينه را براي سمت رياست جمهوري  انتخاب كنند.

وي همچنين دست داشتن مقامات مصري و نيروهاي امنيتي اين كشور را در انتخابات هاي صورت گرفته رد كرد و اين افراد را در انتخابات بيطرف خواند.
وي در ادامه، از ناامني موجود در ماه هاي گذشته در مصر سخن به ميان آورد و تلاش هاي صورت گرفته توسط دستگاه هاي امنيتي و دولت، براي بازگشت آرامش به مصر را ستودني دانست و رسيدگي به امور خانواده هاي شهداي انقلاب در اين كشور را مهمترين كار پيش روي دولت جديد اعلام كرد.
اين سخنان در حالي از سوي كمال الجنزوري در جمع خبرنگاران گفته شد كه 6 ماه از رياست وي بر حكومت مصر به جاي عصام شرف مي گذرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار