بازيكن تيم آلومينيوم هرمزگان اظهار داشت: مسئولان در هنگام عقد قرارداد بدون اطلاع من 2 ساله قرارداد بسته اند و به هيچ عنوان از اين اتفاق مطلع نبودم.

تيغ نورد با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به شرايط فعلي باشگاه به هيچ عنوان در آلومينيوم نمي مانم و اين مسئله را به كاشاني سرپرست باشگاه نيز ابلاغ كرده ام و با توجه به گزينه هاي پيشنهادي مطرحي احتمال حضورم در آلومينيوم وجود ندارد البته تاكنون تصميم قطعي و نهايي اتخاذ نكرده ام.

وي ادامه داد: از سوي مسئولان باشگاه نفت تهران به من پيشنهاد بازي داده شد اما از آن جايي كه از شرايط مالي مناسبي برخوردار نبود جواب منفي اگر چه پس از چند روز دوباره از سوي مسئولان نفت تهران تماس حاصل شد اما همچنان تيم فصل آينده ام مشخص نيست.

بازيكن آلومينيوم تصريح كرد: براي پيوستن به تيم جديد بايد رضايت نامه اي را باشگاه صادر كند اما متأسفانه در زمان عقد قرارداد مسئولان باشگاه از اعتماد من سوء استفاده كردند و به جاي اينكه قرارداد را يك ساله منعقد كنند بدون اطلاع من 2 ساله بستند و در شرايط كنوني نياز به صدور رضايت نامه از باشگاه آلومينيوم دارم تا با تيم ديگري قرارداد منعقد كنم.

وي افزود: با توجه به شرايط بحراني كه در آلومينيوم هرمزگان وجود دارد مسئولان اين تيم قصد دارند كه بازيكنان 2 ساله را در تيم حفظ كنند از اينرو با توجه به سوء استفاده ي آنها از اعتماد من بازيكن آلومينيوم محسوب مي شوم و از لحاظ قانوني اجازه ي عقد قرارداد با تيم ديگري را ندارم كه اميدوارم مسئولان آلومينيوم مشكل من را با صدور رضايت نامه حل كنند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار