در آستانه سومین سالگرد فتنه 88 ، چند روزی است که طیف اصلاح طلب و ملی مذهبی ها در فضای مجازی به تبلیغ برای مراسمی در اواخر خردادماه،فعال شده و اعلام کرده اند که گردهمایی را در شهر کلن آلمان برگزار خواهند کرد.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ؛ علی مزروعی، تقی رحمانی، بیژن حکمت، نوشابه امیری و تنی چند از فعالان ضد انقلاب از سخنرانان اصلی این مراسم هستند.

اما این بار، همانند گذشته باز همین تجمع اندک با مخالفت و به جان هم افتادن طیف های دیگر ضد انقلاب همراه شده است به طوری که در یک ویدیوی کم سابقه علیرضا نوری زاده عامل MI6، با حمله به اصلاح طلبان آنان را افرادی ابن الوقت و مزدور نامید و گفت : " اين جماعت دو رو و ابن الوقت كه بانگ دموكراسي خواهي شان گوش فلك را كر كرده ، در پشت صحنه جيره خواری می کنند! "

گفتني است بعد از شكست فتنه سبز، برخي از مدعيان اصلاحات كه ننگ پادويي براي آمريكا و رژيم صهيونيستي را بر پيشاني خود حك شده و غيرقابل پاك شدن مي دانستند تلاش كردند از متحدان قبلي خود نظير منافقين و سلطنت طلب ها و ماركسيست ها و... فاصله بگيرند كه اين حركت آنها از سوي گروه هاي ياد شده خيانت! تلقي گرديده و باعث شد تا اصلاح طلبان را ابن الوقت و «رفيق نيمه
راه»! بنامند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.