برخی از کاربران رسانه های ضد انقلاب با به سخره گرفتن اضافه وزن کروبی با اشاره به آنچه در تصویر منتشر شده از وی مشخص است، الفاظ تندی را علیه یکی از سران فتنه به کار بردند .


به گزارش وبگردي باشگاه خبرنگاران به نقل از صراط؛ انتشار تصویر حضور کروبی در منزلش در جماران و دیدار با خانواد اش موجی از نا امیدی و بهم ریختگی را در بین هواداران سابق فتنه گران رقم زد.

پس از بازتاب خبر گپ و گفت کروبی با خانواده اش به مناسبت روز پدر و انعکاس آخرین تصویر گرفته شده از شیخ اصلاحات، کاربران سایت ضهیونیستی بالاترین به هتاکی و تمسخر وی رو آوردند.

 برخی از کاربران رسانه های ضد انقلاب با به سخره گرفتن اضافه وزن کروبی با اشاره به آنچه در تصویر منتشر شده از وی مشخص است، الفاظ تندی را علیه یکی از سران فتنه به کار بردند.

در این میان تعداد دیگری از حامیان فعلی شیخ مهدی کروبی نیز به مقام دفاع از وی بر آمده و ضمن محکوم کردن تمسخر کروبی از خدمات وی برای جنبش سبز! و تحمل حبس در خانه! سخن به میان آورده و مخالفان را افرادی که تیشه به ریشه جنبش میزنند معرفی کرده اند.

یکی از کاربران بالاترین خطاب به منتقدان اضافه وزن کروبی نوشت:"این مسئله چاقی به حدی تمسخر آمیز هست که چنین برداشتی رو می‌شه داشت که این عده فکر می‌کنن کروبی قبل از حبس خانگی توان خرید خورد و خوراک رو نداشته"


گفتنی است مانور بیش از اندازه مخالفان جنبش بر روی مسئله چاقی کروبی به حدی عصبانیت حامیان وی را در برداشته است که آنها علت چاقی کروبی را خوردن غذاهای خوب در ایام حبس و بی تحرکی وی در خانه عنوان کرده اند .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار