ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا در هفته‌های نخستین از فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ورزشگاه یادگار امام قم بازدید می‌کنند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم، ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بررسی عملکرد کشورهای آسیایی در اجرای سیاست‌های این کنفدراسیون و حرفه‌ای شدن فوتبال قاره کهن، کمتر از دو ماه دیگر وارد کشورمان می‌شوند و در یکی از بازدیدهای خود از ورزشگاه‌های میزبان بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشورمان از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یادگار امام قم بازدید خواهند کرد.

بازدید ناظران AFC از قم و امکانات باشگاه صبا در حالی صورت می‌گیرد که تیم فوتبال صبای قم در پایان یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در مکان چهارم ایستاد و امسال یکی از چهار نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا است.

ناظران AFC در این سفر علاوه بر میزان نور ورزشگاه‌ها، موارد دیگری همچون اتاق کنفرانس، VIP، جایگاه خبرنگاران و محوطه مخصوص انجام مصاحبه‌های خبری بازیکنان را زیر نظر خواهد داشت.

صبای قم در سال ۱۳۸۷ در سه بازی خانگی خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یادگار امام قم در مرحله گروهی، میزبان تیم‌های فوتبال الاهلی امارات، پاختاکور ازبکستان و الهلال عربستان بود.

نتیجه بازرسی AFC در امتیاز دهی به باشگاه‌ها و بازگشت احتمالی چهار سهمیه ایران در مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال آسیا مهم و موثر است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.