انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی اطلاعيه اي را در ارتباط با عضويت خود در انجمن تحكيم وحدت منتشر كرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبر نگاران، هیئت موسس انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با عضویت در تحکیم وحدت اطلاعيه اي را در اين ارتباط منتشر كرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

ابتدا لازم مي دانيم مراتب تشكر را از خداي عزوجل به جا آوريم كه بر ما اين توفيق را داده است كه بتوانيم در عرصه فرهنگي و سياسي كشور عزيزمان ايران گامي هر چند كوچك برداريم وانشا الله با توفيق و ياري حضرتش در اين عرصه از تمامي آزمون ها سربلند بيرون آييم.

 جنبش دانشجويي، نامي آشنا كه در تمامي لحظات سرنوشت ساز كشور عزيزمان حضور داشته و نقشي برجسته و پیشرو داشته تا آنجا كه بنيانگذار كبير انقلاب حضرت امام(ره) مبدأ تحول جامعه را دانشگاه مي دانستند و مقام معظم رهبري هم توجهي خاص به اين امر مهم داشته اند و بر دانشگاه  سياسي مکرراً تأكيد داشته اند.   

بدينسان ما دانشجويان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در راستاي رسيدن به آرمان هاي انقلاب اسلامي و بازگشت شور و نشاط سياسي و ایجاد فضای چند صدایی به دانشگاه ها كه به دليل تدابير نادرست برخي از مسئولين مربوطه به حالتي اغماء گونه در آمده است و در سكوتي پر معنا فرو رفته ،كوشش خواهيم كرد تا آن شور و نشاط را دوباره به دانشگاه بازگردانيم و فضايي آزاد مبتنی بر عقلانیت براي قشر فرهيخته و دغدغه مند كشورمان يعني دانشجويان عزيز از لحاظ سياسي، فرهنگی، اجتماعی ايجاد كنيم. که در این بستر به ايراد نظرات خود پردازند و در اين تضارب آراء و عقاید مختلف انشا الله به نتايجي مناسب براي پيشبرد كشور در جهت پيشرفت و تعالي جامعه در تمامي زمينه ها برسيم.

 انجمن اسلامي دانشجويان داشگاه تربيت دبير شهيد رجايي بر طبق مرامنامه و اساسنامه خود عمل خواهد نمود و با جان و دل و با استعانت از خداوند متعال در راستاي احقاق حقوق برادران و خواهران در سطح دانشگاه و البته به عنوان پل ارتباطی صادق بین ملت و حاکمیت برای انتقال مطالبات مردم فعاليت خواهد كرد و در هر جا براي ارتقاي سطح دانشگاه و جامعه و تقویت آگاهي و بصيرت سياسي لازم باشد با تمام وجود در صحنه حضور خواهد داشت .

 اين انجمن خود را نيز متعهد مي داند با چشماني بيدار و تیز بین مسائل دانشگاهی، کشوري و بين المللي را دنبال كند و براي شفاف سازي و پی گیری  مطالبات دانشجویان و مردم از هيچ كوششي دريغ نكند.

و نيز لازم به ذکر است كه اعلام كنيم اين انجمن بر طبق نامه شماره 6328 به تاریخ 91/03/08 ابلاغي از سوي هيئت محترم نظارت بر تشکل های اسلامی دانشگاه  پس از تغييري كه در مورد عضویت در اتحادیه مربوطه از اتحاديه انجمن اسلامي دانشجويان مستقل به اتحادیه انجمن های اسلامي دانشجويان دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي سراسر کشور«دفتر تحكيم وحدت» داشته است (بدليل قرابت گفتمانی این انجمن اسلامی با دفتر تحكيم وحدت) آن هيئت محترم تأیید نهایی خود را با در خواست هیئت موسس انجمن اسلامی مبنی بر عضویت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در دفتر تحکیم وحدت اعلام و مجوز فعاليت را بر طبق همان نامه اعلام داشته است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار