تصويربرداري مجموعه تلويزيوني "مهمانان ويژه" به كارگرداني سيد جواد رضويان و تهيه كنندگي سعيد اردكاني و علي اكبر جناغي در تهران ادامه دارد و اين سريال امشب روي آنتن شبكه تهران نمي رود.

سيد جواد رضويان كارگردان اين مجموعه در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: تصويربرداري اين مجموعه سال گذشته و در تهران آغاز شد و پس از توقف چند ماهه، تصويربرداري اين پروژه تلويزيوني تا 6 روز ديگر ادامه دارد.
وي در ادامه افزود: سريال مهمانان ويژه قرار بود بعد از رحلت امام(ره) در كنداكتور پخش شبكه تهران قرار بگيرد كه به دليل توقف در تصويربرداري آن اين امر ميسر نشد.
وي بيان كرد: در اين سريال عليرضا خمسه در نقش جعفر، امير حسين صديق در نقش مجيد، بيتا سحرخيز در نقش پريسا، محسن كيايي در نقش پارسا، پوراندخت مهيمن در نقش فخري، ايمان صفا در نقش سعيد، افشين سنگ چاپ در نقش ابراهيم و فقيهه سلطاني به ايفاي نقش مي‌پردازند.
كارگردان مجموعه "قرارگاه مسكوني" گفت: تصويربرداري اين مجموعه در تهران و جاده كرج توسط دوربين امير معقولي انجام مي‌شود و محسن كيايي به عنوان نويسنده، محمد عليزاده مدير صدابرداري، مجيد فاضلي مديريت توليد، عباس مراديان تدوين و رضا خسروي ساخت موسيقي اين پروژه تلويزيوني را برعهده دارد.
همچنين مجموعه "مهمانان ويژه" در 14 قسمت 45 دقيقه اي از شبكه تهران روي آنتن مي‌رود.
گفتني است، در خلاصه داستان اين سريال آمده است مجيد كشاورز استاد جوان و موفق دانشگاه است كه به تنهايي در طبقه بالاي آقاي كيهاني رئيس دانشگاه كه در آن تدريس مي‌كند زندگي مي‌كند پريسا دختر كيهاني دانشجوي مجيد در دانشگاه است و علاقه اي بين آنها به وجود آمده كه با درخواست آقاي كيهاني از مجيد ماجراهايي رقم مي خورد كه آغاز كنند داستان اين سريال است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار