قاضي سراج گفت: خاوري در هتل انگلستان با فکس استعفاي خود را اعلام کرده بود.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، قاضي سراج در آغاز جلسه رسيدگي به پرونده بزرگ فساد مالي  نکاتي را در مورد سير رسيدگي به پرونده بيان کرد.

وي اظهار داشت: اين قسمت پرونده 32 متهم داشت که از 30 متهم دفاع آخر گرفته شده است.

سراج افزود: دو متهم از 32 نفر باقي مانده که يکي از آنان رئيس گروه ملي و ديگري  (خ) است.

قاضي پرنده فساد بزرگ بانکي ادامه داد: امروز به اتهامات اين دو متهم رسيدگي مي شود وهمچنين در جلسه امروز 12 متهم را فراخوانديم که 7 متهم جديد هستند.

 سراج تصريح کرد: براي سه متهم ديگر نيز کيفرخواست تکميلي صادر شده است.

وي درخصوص فرار خاوري و نکاتي که مه آفريد اميرخسروي دريکي از جلسات دادگاه دراين باره اظهار گرده بود، گفت: من براي روشن کردن افکار عمومي نکاتي را در اين جلسه دادگاه درباره فرار خاوري بيان مي کنم و نامه هاي آن نيز به صورت مکتوب وجود دارد.

قاضي سراج ادامه داد: در تاريخ 20 شهريور  خاوري رئيس بانک ملي بعنوان مأموريت تقاضاي خروج به انگلستان را داشته است و در تاريخ 90/6/29 با مأموريت وي براي سفر به خارج از کشور موافقت شده است.

قاضي سراج گفت: در تاريخ 90/7/6مشاور نهاد ودبيرهيئت نظارت بر سفرهاي خارجي کارکنان دولت، بهد از خروج خاوري مأموريت وي را کان لم يکن تلقي مي کند.

وي ادامه داد: خاوري در هتل انگلستان با فکس استعفاي خود را اعلام مي کند.

قاضي سراج با اشاره به اظهارات رئيس دفتر خاوري گفت: در تاريخ 90/6/31 خاوري به مديريت حراست مي گويد که برنامه سفر به لندن را دارم استعلام كنيد اگر ممنوع الخروج نيستم به اين سفر بروم.

وي ادامه داد: اين موضوع پيگري مي شود و بلامانع بودن خروج خاوري به دفترش اعلام و سپس وي به مسافرت خارج از کشور مي رود./پ3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار