فرمانده بسیج دانش‌آموزی خرمشهر گفت: برای نخستین‌بار، دانش‌آموزان بسیجی دختر و پسر خرمشهر با هدف عمران و آبادانی مدارس شهرستان به اردوی جهادی رهسپار می‌شوند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمدرضا فیصلی امروز در خرمشهر اظهار کرد: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان خرمشهری، به مدت 15 روز گروه‌های مختلف را به روستاهای شهرستان خرمشهر اعزام می‌کنیم.

وی افزود: دانش‌آموزان دختر و پسر بسیجی در طرح‌های عمرانی چون مسجدسازی، بهسازی خانه‌های مستمندان در گروه‌های مختلف و با نام یک شهید به خصوص شهید دانش‌آموزی اعزام می‌شوند.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی خرمشهر در تشریح دیگر برنامه‌های این پایگاه تصریح کرد: اعزام دانش‌آموزان نمونه بسیجی در رشته‌های مختلف علمی و فرهنگی به غرب کشور و مشهد مقدس از دیگر برنامه‌های پایگاه بسیج است.

وی ادامه داد: اردوی هجرت سه در راستای زیباسازی، مرمت و بازسازی مدارس خرمشهر و حاشیه شهرستان با همکاری عمرانی در رنگ‌آمیزی، خطاطی، شعار نویسی و نهال‌کاری به دست بسیجیان مخلص دانش‌آموزی انجام می‌پذیرد.

فیصلی در پاسخ به خبرنگار ما در خصوص دیگر برنامه‌های پایگاه بسیج دانش‌آموزی شهرستان خرمشهر گفت: برگزاری طرح ولایت با هدف شناسایی دانش‌آموزان نخبه بسیجی در رشته‌های مختلف همچون درسی، اخلاقی، فرهنگی و ورزشی برای مسئولیت دادن به دانش‌آموزان در واحدهای بسیج، از دیگر برنامه‌های اوقات فراغت است.

وی همچنین عنوان کرد: از دیگر برنامه‌ها اعزام دانش‌آموزان بسیجی برای دوره مقدماتی، سرگروهی شجره طیبه صالحین و گرفتن مسئولیت سرگروهی در طرح حلقه‌های صالحین رشته‌های مختلف علمی و فرهنگی در مدارس شهرستان خرمشهر است.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی خرمشهر در خصوص طرح نشاط افزود: برگزاری کلاس در رشته‌های مختلف نقاشی، خطاطی، علمی، ورزشی، زبان و کامپیوتر برای دانش‌آموزان خرمشهری نیز در حوزه این طرح است.

فیصلی در پایان گفت: آموزش دانش‌آموزان بسیجی در طرح آینده‌های تمدن برای حمایت و آموزش، نوجوانان مستعد در زمینه مدیریت از دیگر برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی است./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.