به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، عبدالرضا میرزائیان در کرمانشاه اظهار کرد: مشاوره تلفنی امکان آنرا فراهم میسازد تا افراد نیازمند در زمان دلخواه و در هر مکانی که به تلفن دسترسی دارند سریع و آسان با مشاور تماس بگیرند.
میرزائیان تصریح کرد: تماس گیرندگان میتوانند با کمترین هزینه از کمکهای مشاورین متخصص بهرهمند شوند.در مشاوره از طریق تلفن، تماس گیرندگان در معرفی خود آزاد هستند و آنها به لحاظ چهره و مشخصات ظاهری ناشناس خواهند ماند.
وی ادامه داد: تماس گیرندگان در بیان افکار و احساسات احساس امنیت و راحتی بیشتری خواهند کرد و امکان برقراری ارتباط عمیق تری فراهم خواهد شد.مشاوران در زمینههای مختلف تحصیلی، تربیتی، خانوادگی، زناشویی، انتخاب همسر، مشکلات روانی، جنسی، حقوقی، اجتماعی و اعتیاد به تماس گیرندگان اطلاعات، پیشنهادها و آگاهیهای لازم را ارایه میکنند.
میرزائیان افزود: مشاوران به تماس گیرندگان برای شناخت مشکل، بررسی، تجزیه و تحلیل آن و همچنین تصمیمگیری و انتخاب راه حل مناسب کمک میکنند.
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: مشاوره تلفنی 148 پل ارتباطی بین شما و مشاوران سازمان بهزیستی است.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه مشاوره تلفنی یک کار سودمند به حال همه است، سازمان بهزیستی، صدای مشاور 148 را در سطح شهر کرمانشاه با هدف کاهش مشکلات خانوادگی و آسیبهای اجتماعی راه اندازی کرد.
میرزائیان تاکید کرد: این مرکز با 5 خط تلفن و 10 مشاور در 2 شیفت کاری
صبح و عصر ارائه خدمت میکند. تعداد تماس گیرندگان در سال گذشته 9 هزار و
724 نفر بود که بیشترین موضوعات، مشکلات بین فردی، مشکلات فردی و مشکل با
همسر بوده است. /ج1