عضو دفتر سياسي حزب عمل مصر با بيان اينکه احمد شفيق تنها نامزدي است که مردم پاي صندوق رأي به سوي او کفش پرتاب کردند ، گفت: سيل دروغ هاي شفيق در كنفرانس مطبوعاتي بيانگر تنگ تر شدن حلقه محاصره براي وي و حاميانش است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه العالم ، محمد البيومي در گفتگو با اين شبکه تصريح کرد: دروغ بزرگ شفيق اين بوده که گفته است اخوان المسلمين جزيره سينا را از دست خواهد داد . اما چه كسي سينا را تقسيم كرد؟ اين رژيم مبارک بود که جزيره سينا را تقسيم كرده و تسليم خواسته هاي دشمن صهيونيستي شده است.

وي افزود : وعده رفاه اقتصادي براي مردم مصر دروغ ديگر شفيق است ؛ شفيق براي چندين دهه بالاترين پستها را در دوره مبارك داشته، و اين درحالي است که آن دوره جز فقر و نابساماني اقتصادي، نتيجه اي براي مردم نداشته است.

البيومي خاطرنشان كرد: طرفداران شفيق و افراد بازمانده رژيم مبارک ديکتاتور مخلوع، شايعه پراكني مي كنند كه اخوان المسلمين درصدد تجزيه مصر است؛ آنان تلاش مي کنند با فريب افکار عمومي بارديگر قدرت را به چنگ آورند و رژيم سابق را بازگردانند.

البيومي دروغ پردازي هاي شفيق و هوادارانش را بيانگر شكست و ناكامي آنها دانست و گفت: شفيق از ميان 13 نامزد تنها فردي است كه در الصعيد و امبابه و حتي پاي صندوق راي با کفشهاي پرتاب شده از سوي مردم مواجه شد.

اين فعال سياسي مصر افزود: تعجب نمي کنم اگر بعدا مطلع شوم شفيق و همدستانش اتاق عمليات اسرائيلي و كارشناسان صهيونيستي در اختيار دارند؛ زيرا شواهد حاکي است که آنها براي پنهان کردن واقعيات از مردم، فضاي سياسي كشور را تيره مي كنند؛ اما حضور مردم در ميادين و اصرار بر تحقق اهداف انقلاب بيانگر هوشياري مردم و تصميم آنها براي مقابله با كساني است كه درصدد دور زدن انقلاب هستند.

البيومي در پايان افزود : گروه هاي انقلابي بايد قوه مجريه را از شوراي نظامي تحويل بگيرند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار