عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس با مثبت ارزيابي كردن حضور وزير بهداشتدر مجلس، گفت:حضور مرضيه وحيد دستجردي در ابتداي مجلس نهم نويدي بر همكاري بيش از پيش دولت و مجلس است.

علي اكبر كائيدي نماينده مردم پلدختر در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، در تشريح حضور وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در جلسه امروز بهارستان اظهار داشت: هرچند اثر حضور مرضيه وحيد دستجردي درمجلس مطرح نيست ولي ارائه گزارشي از روند كاري حوزه بهداشت و درمان درنوع خود بسيار مفيد و تاثير گذار است.

اين عضو فراكسيون اصولگريان مجلس با بيان اينكه حضور وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در ابتداي آغاز به كار مجلس نهم، تعامل خوبي ميان دولت و مجلس در مسائل بهداشت و درمان را در پي خواهد داشت، تصريح كرد: ارائه گزارشي در حضور حدود دويست نماينده كه دور اول نمايندگي خود را تجربه مي كنند از اهميت ويژه اي برخوردار بوده و قطعا در تصميمات آتي نمايندگان در خصوص حوزه بهداشت و درمان موثر خواهد بود.

وي همچنين به درخواست تلويحي وزير بهداشت و درمان از نمايندگان مبني بر همكاري جهت اخذ اعتبار 6 هزار ميليارد توماني اين حوزه اشاره كرد و افزود: بايد با همكاري دولت و مجلس رقم 6 هزار ميليارد تومان كه از محل هدفمند سازي يارانه ها براي حوزه بهداشت و درمان در نظر گرفته شده است به اين حوزه تخصيص يافته و به طور عادلانه توزيع شود.

اين عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس، خاطرنشان كرد: ارتقاء سلامت مردم با تخصيص بودجه قابل توجه در حوزه بهداشت و درمان امكان پذير است و دولت بايد به اين حوزه نگاه ويژه اي داشته باشد./پ3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار