فيلم سينمايي "افسانه خوخو" به كارگرداني عبدالرحمان رضايي با حضور رامبد جوان هفته آينده كليد مي‌خورد.

كارن آركل،كارگردان جلوه‌هاي ويژه در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص فيلم سينمايي "افسانه خوخو" گفت:"افسانه خوخو" اولين فيلم انيميشن در سينماي ايران كه تلفيقي از اسطوره و واقعيت است.
وي افزود:"افسانه خوخو" مراحل انتهايي پيش توليد خود را سپري مي‌كند و توليد آن هفته ديگر آغاز مي‌شود.
"آركل" در خصوص بازيگران اين فيلم عنوان كرد:حضور رامبد جوان و انوشيروان ارجمند در اين فيلم قطعي شده است.
وي اظهار داشت:فيلم داستان پسربچه‌اي را روايت مي‌كند كه وارد دنياي باستاني كشف نشده چندين هزار ساله‌اي مي‌شود و در آن دنيا با موجودي به نام خوخو آشنا مي‌شود.
وي ادامه داد:اين فيلم بيانگر روابط بين پسربچه و خوخو و گروه دزدان اشياي عتيقه است كه براي خروج از اين سرزمين ناشناخته و باستاني مجبور به عبور از يك هفت خوان بسيار پرمخاطره  و عجيب مي‌شوند كه در طي اين مسير با عناصر فرهنگي و چالش هاي موجود در ذهن خود نسبت به موضوع مطرح شده آشنا مي‌شود و در نتيجه به پاياني زيبا و در خور اين اثر دست پيدا مي‌كنند.
آركل تصريح كرد: 70 درصد از كار به صورت سي‌جي‌آي است كه لوكيشن‌ها به همين صورت و كروماكي در استوديو كار خواهد شد و مابقي كار به صورت آزاد در سطح تهران و لوكيشن رئال كار خواهد شد.
گفتني است؛عوامل منتخب در اين پروژه عبارتند از رحمان رضايي كارگردان،تهيه كننده ،كارن آركل كارگردان جلوه‌هاي ويژه وي‌.اف.جي، حبيب الهياري:مجري طرح،امير عبدالقني مدير تداركات./ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار