نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس نهم گفت: فرهنگ ایثار و شهادت چون نگینی ایران اسلامی ما را در دنیا درخشنده و تابناک کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل  مصطفی افضلی‌فرد امروز در مراسم یادواره 63 شهید فرهنگی افزود: اگر امروز استکبار جهانی از ملت ایران و پیشرفت‌های این کشور هراس و نگرانی دارد و به خاک مذلت افتاده است همه به برکت خون شهدا است.

وی گفت: در جریان انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و دوران جنگ تحمیلی مردم این خطه سهم بسزایی ایفا کرده و در تداوم راه امام راحل و شهدا همواره در صحنه‌های عزت و شرف حضور داشته و همچنان پایدار و محکم این راه را تداوم می‌بخشند.

افضلی‌فرد از اردبیل به عنوان سرزمین لاله‌های عزت و شرف و پایگاه مجد و سربلندی و کانون نور و رحمت یاد کرد و افزود: به یقین در پاسداری از خط ولایت و امامت و صیانت از حریم اسلام و اهل بیت (ع) ثابت قدم بوده و در این راه از اهدافمان دفاع می کنیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: امروز ایران اسلامی به برکت خون پاک شهدا و مجاهدت ایثارگران به ویژه شهدای سرو قامت دیار بلندآوازه آذربایجان همچون نگینی درخشان در جهان می‌درخشند و نور معنویت حاصل از انقلاب اسلامی و آرمان‌های رفیع امام راحل را در جهان در انتشار است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.