اميدوار رضايي عضو هيئت مديره تيم استقلال كه صحبت از حضورش به عنوان مدير عامل در تيم مي شد از سوي ديگر از اعضاي حاضر درهيئت مديره اين تيم پست جديدي بدست آورد تا آبي ها را در آغاز ليگ همراهي كند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، اميدوار رضايي از سوي اعضاي هيئت مديره تيم استقلال به عنوان رئيس كميته اقتصادي باشگاه برگزيده شد تا اعضاي باشگاه را با اين سمت همراهي كند .

گفتني است ، اميدوار رضايي در مسائل مالي و اقتصادي به علي فتح الله زاده ياري مي رساند و چند سال است كه با اعضاي تيم استقلال همكاري و همياري دارد به همين دليل و بنا به اعلام مسئولان وي عهده دار اين سمت در تيم است تا بتواند با استفاده از توانايي هاي خود در مسائل مالي و اقتصادي استقلال را همراهي كند و شرايط اقتصادي اين تيم را بهبود ببخشد.

قرار است وي از طريق شغل اولي خود براي باشگاه استقلال درآمدزايي كند تا حداقل مقداري از مشكلا ت مالي اين تيم مرتفع شود و مشكلات گذشته تيم استقلال كه نتايج اين تيم را تحت تاثير قرار مي دهد حل و فصل شود.

شايان ذكر است، پيش از اين جواد زرينچه در هيئت مديره عهده دار اين سمت و پست در جمع آبي ها بود اما درحال حاضر اميدوار رضايي با جدايي زرينچه مسائل اقتصادي و مالي را پيگيري مي كند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار