فرزاد باهر ارسباران شمشیرباز تبریزی به مدال طلای مسابقات شمشیربازی سابر قهرمانی زیر 23 سال آسیا در فیلیپین دست یافت.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبريز، فرزاد باهر ارسباران به همراه تیم ملی شمشیربازی در بخش تیمی موفق شد با شکست دادن تیم کره جنوبی قهرمان اسیا شود .
تیم ملی کشورمان متشکل از محمد فتوحی،علی پاکدامن،فرزاد باهر ارسباران ومحمد رهبری از صبح امروز دیدارهای خود را اغاز کرد که پس از پیروزی در مرحله مقدماتی وارد مرحله حذفی شد.
در این بخش تیم قزاقستان را با نتیجه مقتدرانه 45 بر 26 از میان برداشتند و به جمع 4 تیم برتر اسیا پیوستند،پس از این در مرحله نیمه نهایی در برابر تیم قدرتمند ژاپن قرار گرفتند وتوانستند با نتیجه 45 بر 31 این تیم را هم مغلوب خود کنند و به مرحله فینال راه یابند.
ملی پوشان کشورمان در فینال رقابت های شمشیربازی زیر 23 سال قهرمان اسیا در یک بازی حساس و نزدیک با تیم کره یکی از مدعیان عنوان قهرمانی موفق شدند با نتیجه 45 بر 44 در برابر این تیم هم به پیروزی دست یابند وبا اقتدار عنوان نخست و قهرمانی اسیا را از ان خود کنند.
پیش از این در رنکینگ اعلام شده فرزاد باهر ارسبارن با رنک 30 در اسلحه سابر رتبه نخست قاره آسیا را به خود اختصاص داده است.
فرزاد باهر ارسباران شمشیرباز تبریزی و نماینده ایران در اسلحه‌ سابر مقام نایب قهرمانی جام جهانی شمشیربازی جوانان جهان را در کارنامه خود دارد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.