روزنامه المنار از وخيم شدن شرايط جسمي پادشاه، وليعهد و اعضاي خاندان آل سعود خبر و گزارش داد به دنبال نگراني ها در خصوص جدال بر سر به دست گرفتن قدرت در عربستان، مسئولان آمريكايي به صورت محرمانه با خاندان آل سعود ديدار مي‌كنند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازروزنامه المنار ؛ اين روزنامه گزارش داد، عربستان در آستانه تحولات و رويدادهاي مهمي قرار دارد و اين تحولات سفرهای محرمانه مقام‌هاي آمريكايي به همراه افسران اطلاعاتی این کشور را به دنبال داشته است.

اين روزنامه نگراني آمريكا را ناشي از بیماری برخي اعضاي خاندان آل سعود دانسته و در اين خصوص نوشت: در کنار بیماری مقام‌هاي سعودی، شهروندان عربستانی از عملکرد خاندان حاکم ناراضي هستند.

المنار به نقل از منابع نزدیک به خاندان حاكم در عربستان گزارش داد: امير نايف بن عبدالعزيز، وليعهد عربستان كه در حال حاضر براي درمان به خارج كشور سفر كرده ، قدرت تكلم خود را از دست داده و حال وي وخيم است.

همچنين بيماري سعود الفيصل، وزير امور خارجه عربستان شدت يافته و احتمال فلج شدن او بسیار زیاد است.

ملك عبدالله بن عبدالعزيز، پادشاه عربستان نيز مبتلا به اختلال حواس شده و نمي‌داند اطرافش چه مي‌گذرد.

شدت يافتن بيماري‌هاي اعضاي خاندان آل سعود، آمريكا را به اقدامات سريع براي بررسي پيامدهاي آن واداشته است كه در راس اين نگراني‌ها جدال بر سر قدرت ميان اعضاي خاندان حاكم به خصوص فرزندان فرماندهان گارد قديم اين كشور است كه ديگر نمي‌توانند وظايف خود را به خوبي انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار