عضو کميسيون امنيت ملي گفت: نشست باقري واشميت زماني نتيجه بخش است که تصميمات گروه 1+5 به دور از سياست هاي رژيم صهيونيستي باشد.

حسن کامراني دستجردي نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به ماهيت نشست باقري و اشميت پيش از  اجلاس مسکو گفت: در  فرايند و روند مذاکرات  هسته اي ايران  با1+5 اشکالي وجود ندارد بلکه اهداف غرب و ايران در روند مذاکرات في مابين متفاوت است که  اين موضوع مانع از دست يافتن به يک نتيجه مثبت ميشود.

عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس به عصبانيت غرب از سياست هاي عدالت محور جمهوري اسلامي ايران اشاره کرد و اظهار داشت: کشورهاي غربي و به تبع آن گروه 1+5 از تفکرات کشورمان نگران بوده و به همين جهت حاضر به پذيرش حقانيت ايران در استفاده صلح آميز از انرژي هسته اي نيستند.


 کامران  همچنين به نفوذ روحيه صهيونيستي در تصميمات گروه 1+5 اشاره و خاطر نشان کرد: مادامي که مذاکره کنندگان اتحاديه اروپا از جمله آمريکا، انگليس، فرانسه و آلمان، متاثر  از سياستها  رژيم صهيونيستي باشند مذاکرات هسته اي ماحصلي نخواهد داشت.


وي  در خاتمه اظهار داشت:‌ جمهوري اسلامي ايران  همواره با سعه صدر جهت اعلام شفافيت برنامه هاي هسته اي خود و جلب اعتماد جهاني پاي ميز مذاکرات حضور داشته است./ب2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار