مدافع تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: من يك پرسپوليسي ام و اگر مرا نخواهند به سايپا خواهم رفت.

 ابراهيم شكوري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: اگر مسئولان پرسپوليس و مصطفي دنيزلي مرا براي فصل آينده تيم فوتبال پرسپوليس نخواهند اولويت بعدي من تيم سايپاي البرز است چون فوتبال را با اين تيم شروع كردم.

وي ادامه داد:‌ من از دوران كودكي طرفدار پرسپوليس بودم و این تیم را از صميم قلب دوست دارم و اگر دنيزلي و مسئولان پرسپوليس خواهان تمديد قرارداد باشند خيلي دوست دارم كه در تيم محبوب ام بمانم.

شكوري تأكيد كرد: يك فصل ديگر با پرسپوليس قرارداد دارم و هنوز منتظر جواب قطعي پرسپوليسي ها هستم و تا جواب نهاي رويانيان صبر مي كنم.

وي ادامه داد: پرسپوليسي ها از من خواسته اند تا سه شنبه 23 خرداد صبر كنم و اگر جواب مثبتي از سوي آنها نداشته باشم با مسئولان سايپا مذاكره خواهم كرد چون اولويت بعدي من پس از پرسپوليس،‌ سايپا است.

شكوري در مورد ليست مازاد پرسپوليس گفت: من در ليست مازاد و ليست بازيكنان تمديد قرارداد نبودم و هنوز وضعيت ام براي فصل آينده مشخص نيست و تا چهارشنبه منتظر مي مانم و سپس تيمم را مشخص مي كنم.

وي در مورد تيم فوتبال سايپا افزود: تيم فوتبال سايپا اولويت بعدي من پس از پرسپوليس است چون فوتبالم را از سايپا آغاز كردم و سايپا خانه من است و اگر قرار باشد در تيمي بازي كنم صلاح مي دانم در سايپا باشم.

شكوري در مورد پيشنهادات ساير تيم ها و حضور در يك تيم شهرستاني تأكيد كرد: از تيم هاي تهراني و شهرستاني پيشنهاد دارم ولي براي ادامه فوتبالم اگر مجبور باشم در تيم ها شهرستاني نيز فوتبال خود را ادامه مي دهم.

وي در مورد بحث هاي مالي با تيم فوتبال سايپاي البرز اضافه كرد: اگر قرار باشد با مسئولان سايپاي البرز براي فصل بعد مذاكره كنم هيچ گاه بحث مالي و مبلغ را با مسئولان باشگاه سايپا نخواهم داشت. چون فوتبالم را مديون سايپا مي دانم./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار