مسابقات جهانی ژیمناستیک هنری در حالی 20 و 21 خرداد برگزار شد که در بین 4 ژیمناستیک کار در این رقابت ها تنها هادی خفاری نژاد به فینال بخش دارحلقه رسید و در میان هشت ورزشکار حاضر در این بخش هشتم شد.

 
 حسن ميرقائمي، مربي تيم ملي ژيمناستيك هنري، در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اينكه قهرمانان و قدرت هاي بزرگ جهان در رقابتهاي جام جهاني بلژيك شركت كرده بودند، حضور هادي خفاري نژاد در فينال دار حلقه موفقيت بزرگي بود، همچنين محمدرمضان پور در بخش حركات زميني نهم شد، كه اين نتيجه هم قابل تأمل است.

وي در ادامه افزود: كتف راست خفاري نژاد قبل از آغاز اردو آسيب ديده بود، طوري كه هفته اول فقط در نرمش ها تيم را همراهي مي كرد و با اين وجود نمايش خوبي را از خود نشان داد.

ميرقائمي در خصوص اردوي 10 روزه ملي پوشان عنوان كرد: اردو از نظر كميت مشكلي نداشت چرا كه ملي پوشان در صورت عدم وجود اردو در سالن شهر خود و زير نظر مربي به تمرين مي پردازند و ما از اين لحاظ كمبودي نداشتيم.

مربي تيم ملي ژيمناستيك هنري در مورد حضور مربي خارجي در اردوي تيم ملي تصريح كرد: اگر مربي خارجي بتواند به ملي پوشان و ارتقاي سطح آنان كمك كند چرا نبايد حضور داشته باشد ولي بايد اين نكته را هم در نظر بگيريم كه مشكل عمده ملي پوشان ما حضور مربي خارجي نيست بلكه ما به بودجه بيشتر براي اعزام هاي بيشتر و استعداديابي و پتانسيل بيشتر نياز داريم./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۶:۰۸ ۰۱ مرداد ۱۳۹۱
من فاطمه عاشق ژيمناستيك هستم ولي حيف كه در شهرستانمان نايين وجود ندارد كاشششششششششششش تو شهرستانمون بود كاش بود
آخرین اخبار