نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان درخصوص افزایش قیمت‌های اخیر قانع نشده‌اند و معتقدند فزایش قیمت نان بیش از افزایش قیمت خرید گندم است و این مساله‌ای است که دولت باید به آن پاسخ دهد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران محمدرضا باهنر، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز ( سه‌شنبه ۲۳ خرداد) گفت: با مشورتی که با هیأت رئیسه صورت گرفت، تصمیم گرفته شد تا مجلس با طرح مسائل مهم کشور آغاز شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس افزود: نمایندگان و وزرا صحبت‌های خود را انجام دادند و هدف و مقصود از این جلسات این نیست که نمایندگان باید قانع شدند.

وی ادامه داد: مشکلات فراوان است و مسئولین هم تلاش خود را می‌کنند و نقدهای جدی به دولت وارد است و به هیچ وجه قرار نیست تمام مشکلات با یک جلسه حضور وزرا در مجلس حل شود.

باهنر با اشاره به این که امروز کمیسیون‌ها با تشکیل جلسات روسای و هیأت رئیسه خود را انتخاب خواهند کرد، افزود: در آینده جایی که لازم باشد مجلس تمهیدی بیندیشد عمل می‌کنیم و جایی که به حضور دولت نیاز باشد وزرا باید در مجلس حاضر شوند.

وی افزود: در موقعیت‌هایی نیز لازم است مجلس نظارت خود را تقویت کند و از اهرم‌های نظارتی خود استفاده کند و تمام رفت و آمدها برای اصلاح امور است.

باهنر درخصوص جلسه امروز گفت: در جلسه امروز برخی از نمایندگان درخصوص افزایش قیمت‌های اخیر قانع نشده‌اند و مطرح می‌کنند که افزایش قیمت نان با افزایش قیمت گندم تناسبی ندارد و افزایش قیمت نان بیش از افزایش قیمت خرید گندم است و این مساله‌ای است که دولت باید به آن پاسخ دهد./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار