تیم ملی والیبال کشورمان امروز ساعت 11:30 از طریق فرودگاه امام خمینی ازژاپن وارد تهران شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی والیبال کشورمان در شرایطی وارد کشور شد که ولاسکو سرمربی تیم ملی در میان اعضای کاروان حضور نداشت وی برای استراحت چند روزه در کنار خانواده اش به ایتالیا سفر کرده است.
 محمد رضا داور زنی رئیس فدراسیون والیبال اظهار داشت: به هیچ عنوان پیش بینی باخت مقابل استرالیا را نمی کردیم ما در طول  ماههای اخیر 2 بار موفق به برد آنها شده بودیم اگر ده بار دیگر به مصاف استرالیا برویم پیروز خواهیم شد.
 وی گفت: ما برای صعود به المپیک 2012 لندن فقط یک ست کم آوردیم به طور قطع در مسابقات آینده با کسب نتایج بهتر قدرت والیبال ایران  را به همگان نشان می دهیم.
 وی خاطر نشان کرد: مهلت قرار داد پایان مرداد ماه امسال است اما طی توافقی که با وی داشتیم قرار است ولاسکو در مسابقات کاپ اسیا که شهریور ماه برگزار می شود هم تیم ملی را همراهی کند.
 وی تصریح کرد: با توجه به آنکه ولاسکو در طول مدت زمان حضور ش در ایران توانست تاثیر به سزایی در رشد والیبال کشور به خصوص در میان جوانان داشته باشد، ما مدت همکاری خود را با وی تمدید خواهیم کرد.
 وی تصریح کرد: ما برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک برنامه ریزی برگ/زاری 12 بازی تدارکاتی کرده بودیم ولی هفت دیدار را انجام دادیم در صورتی ژاپن با 30 بازی تدارکاتی در این رقابتها شرکت کرد.
*محمد موسوی عراقی:مقام انفرادی مهم نیست
 محمد موسوی عراقی بازیکن پست دفاع وسط تیم ملی والیبال کشورمان گفت: ما باید به المپیک صعود می کردیم اما متاسفانه با کوچکترین غفلت آن را از دست دادیم.
 وی تصریح کرد: تنها نیاز ما برای رفتن به مسابقات 2012 لندن فقط یک ست بود که متاسفانه استرالیا در این موضوع از ما پیش افتاد از هم اکنون برای آینده بهتر والیبال  تلاش خود را آغاز خواهیم کرد.
 وی که درمیان بهترین مدافعان حاضر در مسابقات انتخابی المپیک ژاپن قرار گرفت در این خصوص اظهار داشت:  در مسابقات ورزش های تیمی کسب عناوین انفرادی اهمیت چندانی ندارد ما یک تیم هستیم و باید همگی یک عنوان خوب را کسب کنیم.
*فرهاد ظریف:5 دقیقه بیشتر از بقیه گریه کردم
 فرهاد ظریف لیبروی والیبال تیم ملی والیبال کشورمان  در ادامه تصریح کرد: پس از باخت صربستان به هیچ عنوان باور نمی کردم که صعودمان به المپیک به اما و اگرها بستگی پیدا کرده است.
وی گفت: من بعد از واگذاری نتیجه بازی به صربها علی رغم آنکه ولاسکو 30 دقیقه فرصت داده بود که به خاطر شکست ناراحتی خود را ابراز کنند من پنج دقیقه بیشتر در این حالت بودم وحدود 35 دقیقه فقط گریستم.
 ظریف خاطر نشان کرد: امیدوارم بتوانیم در سنوات آینده و مسابقاتی  که پیش روی داریم موفق ظاهر شده و عدم صعود به المپیک را جبران کنیم./ق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار