دبير سياسي اتحاديه اول دانشگاه آزاد اسلامي گفت: با استفاده از گفتمان اصيل امام خميني(ره) و تلفيق دو رکن تأثيرگذار حوزه و دانشگاه در راستاي اسلامي شدن دانشگاه ها گام برداريم.

اميرمحمد مسجدي دبيرسياسي اتحاديه اول دانشگاه آزاد اسلامي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران در ارتباط با اسلامي شدن فضاي دانشگاه ها در کشور اظهار داشت: گام بزرگ اين طرح بعد از انقلاب فرهنگي درسال 1359 برداشته شد که بعد از توقف چندين ساله از سير اسلامي شدن آن، اکنون در اين برهه زماني با تأکيدات مقام معظم رهبري قبال پيگيري است.

مسجدي با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري خاطرنشان کرد: ايشان بعد از توقف طرح اسلامي شدن با تأکيداتي که در اين زمينه به مسئولين داشتند خواهان اسلامي شدن در تمام عرصه هاي مرتبط با دانشگاه شدند که اخيرا شاهد اقداماتي در اين زمينه هستيم.

دبير سياسي اتحاديه اول دانشگاه آزاد اسلامي با اشاره به تلفيق حوزه و دانشگاه به عنوان دو مرکز علمي که يکي به مطالعه دقيق اسلام مي پردازد و  ديگري به عنوان يک مرکز آموزشي پژوهشي علوم طبيعي است، گفت: بايد مسير اسلامي شدن را در موسسات علمي آموزشي تسهيل کنيم.

وي در پايان با بيان اينکه هدف غرب پيشرفت علمي رسيدن به اهداف سياسي و اقتصادي است، خاطرنشان کرد: آنان از علم به عنوان صلاحي براي رسيدن به قدرت استفاده مي کنند اين درحالي است که بايد با مسير درست و انسانيت کامل در اين راستا قدم بگذاريم.
برچسب ها: دانشگاه ، اسلامی ، حوزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار