رئيس فدراسيون فوتبال گفت: کساني که سقف قرارداد را رعايت نکنند گرفتار قانون مي شوند و اگر همان بازيکن که سقف را رعايت نکرده شکايت کند خودش جريمه مي شود.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران در محل برگزاري جلسه كفاشيان با مديران تيم هاي فوتبال ليگ برتر ساكت مدير عالم فولاد ماهان و رويانيان مدير عامل پيروزي شركت نكردند.

براساس اين گزارش اين جلسه كه از ساعت 14 فدراسيون فوتبال با حضور كفاشيان ، نبي و ترابيان و 14 مدير فوتسالي آغاز شده است.

درگيري در پايان جلسه مديران فوتبال با كفاشيان

در جلسه مديران فوتسال با كفاشيان، درگيري لفظي شديدي بين منصوري مدير عامل شهيد منصوري قرچك و نعمت اللهي مدير عامل ارژنگ فارسي شكل گرفت كه با ميانجيگري سايرين به پايان رسيد.

بر اساس اين گزارش، درگيري روي موضوع تباني و حضور حسين شمس در تيم ملي بود كه مدير عامل منصوري مخالف حضور او و مدير عامل ارژنگ حامي شمس براي حضور دوباره در تيم ملي بود.

كفاشيان: ساختار فوتسال بايد از فوتبال جدا شود

رئيس فدراسيون فوتبال گفت: بازيکني که سقف قرارداد را رعايت نکند و همان بازيکن شکايتي به کميته انضباطي ارائه دهد نه تنها به شکايت وي رسيدگي نمي شود بلکه جريمه هم مي شود.

علي كفاشيان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: براي پيشرفت بيشتر فوتسال بايد ساختار اين رشته از فوتبال جدا شود.

وي ادامه داد: با خاطيان در فوتسال هم مثل فوتبال به شدت برخورد مي كنيم و كساني كه به فوتسال ضربه مي زنند را  كنار مي گذاريم.

كفاشيان خاطرنشان كرد: تعداد تيم هاي حاضر در ليگ برتر فوتسال را در مجمع فوتسال تعيين مي كنيم.

وي تصريح کرد: کميته استيناف هنوز حکم قطعي تباني صادر نکرده ولي اگر حکمي صادر شود با حکم کميته انضباطي متفاوت خواهد بود.

ترابیان: استقلال و راه آهن را اخراج کردیم بیشترین توهین ها را شنیدم

رئیس کمیته فوتسال افزود: در این مدت بیشترین توهین ها را بابت مسائل فوتسال شنیدم.

عباس ترابیان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در این مدت بابت تمامی مسائلی که در فوتسال بوده بیشترین توهین ها را شنیدم و سنگ صبور فوتسالی ها بودم. در ادامه ما باید حق بازیکنان را هم در نظر قرار دهیم و به آنها بابت مشکلات حق بدهیم .

وی تصریح کرد: تیم ها باید صبای قم را الگوی خود قرار دهند مانند این تیم اخلاق و مسائل فنی را رعایت کنند.

ترابیان خاطر نشان کرد: استقلال و راه آهن را به دلیل مشکلات شان از لیگ کنار گذاشته و در بحث منحل شدن تیم ها مدیران آنها مقصر بودند.

سهرابي : تمام بازيكنان و كادر فني كم كاري مي كردند/ كمالوند هيچ مشكلي ندارد

مدير عامل تيم فوتبال شهرداري تبريز گفت: علاوه بر ميثم بائو تمام بازيكنان و كادر فني سال گذشته كم كاري كردند .

مير معصوم سهرابي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: تنها ميثم بائو نبود كه كم كاري كرده تمام بازيكنان و كادر فني سال گذشته كم كاري كردند و جريمه مي شوند.

وي ادامه داد: از مراجع ذي صلاح استعلام گرفتيم كمالوند هيچ مشكلي ندارد  و سرمربي تيم است.

وي تصريح كرد: تمرينات ما از روز يكشنبه 21 خرداد زير نظر كمالوند شروع شده است.

سهرابي خاطرنشان كرد: هدف ما صعود به ليگ برتر است و تمام توان مان را براي اين كار به كار مي گيريم.

آيت الهي: کمالوند از نظر هيئت استاني مشکل ندارد

نائب رئيس فدراسيون فوتبال اظهار داشت: کمالوند از نظر هيئت استاني مشکل ندارد اما راي نهايي را فدراسيون صادر مي کند.

وي به خبرنگار ما اظهار داشت: هيچ سرپرست، مديرعامل و سرمربي بدون مجوز نمي تواند کار کند.

کریم منصوری: حقم خورده شد، تیمداری نمی کنم

کریم منصوری مدیرعامل باشگاه منصوری در این جلسه گفت: ضعف تیم ملی فوتسال ضعف ساختار کمیته فوتسال است. دو سال قبل در فوتسال سقف قرارداد تصویب شد ولی همین مدیران از این قانون سرپیچی کردند.

امسال در جام ملت های آسیا بازیکنانی مانند محمد طاهری، محمد کشاورز و مصطفی نظری عملکرد خوبی نداشتند و علت این افت ضعف تیم های فوتسال و جمع شدن ستاره های تیم ملی در دو باشگاه لیگ برتری است.

همه این ضعف ها متوجه زمان مدیریت کفاشیان است. کفاشیان نیت خیری در فوتسال داشته ولی در زمان او فوتسال روند صعودی نداشته و امروز باید پاسخگوی این اتفاقات در فوتسال باشد.

منصوری ادامه داد: امسال در لیگ من قهرمان بودم و دومی را قبول ندارم. حق من در فوتسال خورده شده است و هنوز هم هیچ تصمیمی برای ادامه تیمداری در فوتسال ندارم. چرا رأی کمیته استیناف اعلام نمی شود؟ چرا پرونده ای که دو روزه به نتیجه رسید 70 روز برای بررسی اش وقت صرف شد و در نهایت رأی آن اعلام نشد. من با این شرایط حاضر نیستم سال آینده در لیگ برتر فوتسال تیمداری کنم./مح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار