اعضاي كادر فني تيم استقلال با حضور امير قلعه نوعي در اين تيم دچار تغييراتي شد و وی اعضای مورد نظرش بود را جذب تيم استقلال كرد از طرفي ، حضور افرادي كه سال قبل در اين همكاري داشتند نيز قابل توجه است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، امير قلعه نوعي به عنوان سرمربي تيم استقلال شرايط خاصي را براي اعضاي كادر فني و مربيان اين تيم در نظر گرفته است از جمله اينكه وي با وضعيت خاصي تيمش را براي فصل آينده آماده مي كند .

گفتني است، سرمربي تيم استقلال گروه آناليزي را در اين تيم تشكيل داده است كه برخي افراد حاضر در ان از جمله نفراتي هستند كه تصور مي شد با حضور امير قلعه نوعي اين تيم را  ترك كنند.

گروه آناليز امير قلعه نوعي شامل افرادي هستند كه پيش از اين با وي همكاري داشتند اما به اين تعداد شاهرخ بياني را بايد افزود.

اين مربي پيش از اين با پرويز مظلومي همكاري داشت و در تمام جلسات تمريني وي را همراهي مي كرد ، اما به دليل مشكلات قبلي تصور مي شد كه وي با امير قلعه نوعي همكاري نكند و اين تيم را ترك كند اما حضور بياني در تمرينات تيم استقلال نويد همكاري جديد وي با استقلال و اين بار با امير قلعه نوعي را مي دهد.

از طرفي رجبي نيز كه فصل قبل مشكلات بسياري در تيم استقلال داشت به همراه بياني قرار است با آبي ها همكاري كند ، وي كه مسئوليت آكادمي را بدست آورد و پس از مدتي آن را از دست داد با شرايط متفاوتي روبرو شده است و در تمرينات تيمي حضوري فعال دارد تا در صورت مهيا شدن شرايط به تيم باز گردد./اف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار