انيميشن "افسانه آرش 2" به كارگرداني عليرضا كاويان راد از توليدات مركز پويانمايي صبا آماده پخش از شبكه دو سيما است.

عليرضا كاويان راد كارگردان و تهيه كننده انيميشن "افسانه‌ي آرش 2" در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: سريالي با نام افسانه آرش در 26 قسمت 15 دقيقه اي توليد و پخش شد كه تله فيلمي با عنوان افسانه آرش 2 از آن به مدت 75 دقيقه توليد شد.
وي افزود: انيميشن افسانه آرش 2 داراي تكنيك دو بعدي است كه توليد آن نزديك در سال به طول انجاميد و در حال حاضر آماده پخش از شبكه دو سيما است.
كاويان راد ادامه داد: ما در دوره اي هستيم كه قهرمانان خارجي مثل سوپرمن و اسپايدرمن فضا را پر كرده و ناخودآگاه بچه هاي ما به سمت آن ها گرايش پيدا مي كنند بنابراين وظيفه خود ديديم تا اسطوره ها و ابر قهرمان هاي ايراني را به كودكان ايراني معرفي كنيم.
كاويان راد عنوان كرد: آرش به عنوان قهرمان ملي و اسطوره اي بهترين گزينه براي كودك ايراني است و در نفس خود به جايي مي رسد كه بتواند جان خود را در تير بريزد و روحش را پرتاب كند و اين حس با مفاهيم شرقي و ايراني همراه است و در نتيجه براي كودك ايراني قابل لمس تر است.
وي اظهار داشت: كارهايي از اين قبيل كه وقت و انرژي و هزينه زيادي صرف ساخت آن شده است بايد تلويزيون بهترين زمان پخش براي آن در نظر گرفته شود و همچنين با تبليغات مخاطب را از زمان پخش آن مطلع كرده تا كار به خوبي ديده شود.
وي خاطرنشان كرد: محمدرضا يوسفي انيميشن افسانه‌ي آرش 2 را به رشته تحرير درآورده و اميرحسين جليلي آهنگسازي آنرا برعهده داشته است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار