فيلم تلويزيوني "تلفن همراه به كارگرداني محمود معظمي و تهيه كنندگي علي اكبر تحويليان با محوريت اجتماعي در ايام ماه مبارك رمضان روي آنتن شبكه پايتخت مي رود.

پروين ملكي بازيگر اين تله فيلم در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: فيلمنامه اين اثر به قلم عليرضا تقوي نوشته شده كه داستان پسر جواني كه مادرش دچار بيماري شده را روايت مي‌كند كه درصدد پيدا كردن راهي براي كمك كردن به مادرش است كه در اين راستا با اتفاقات گوناگوني مواجه شده كه مسائلي برايش رقم مي‌خورد.
وي اظهار داشت: در اين پروژه تلويزيوني بازيگراني چون زهرا سعيدي، سعيد رضايي، محمد مهدوي و ليلا كريمي به ايفاي نقش مي‌پردازند.
بازيگر سريال و تله فيلم هايي چون و اينك بهشت،‌ راه شب، سير و سركه، بوسيدن روي ماه، پنج كيلومتر تا بهشت بيان كرد: در اين فيلم تلويزيوني ايفاگر شخصيتي هستم كه بعد از دوران بازنشستگي دچار آلزايمر شده و به همين دليل با ورود يك پرستار به خانه ما اتفاقاتي رقم مي خورد.
ملكي كه در كليپ تابوت خالي، به كارگرداني احسان عليخاني به ايفاي نقش پرداخته افزود: تصويربرداري فيلم تلفن همراه در تهران توسط دوربين ايمان آزاد گرفته شده است و مهدي ديلم صالحي طراح گريم، نرگس مقدسي دستيار اول كارگردان و محمد بدرلو طراح صحنه و لباس و مهدي تحويليان مديريت توليد  اين پروژه تلويزيوني را برعهده دارد.
گفتني است، تلفن همراه يكي از قسمت هاي مجموعه تلويزيوني شايد براي شما هم اتفاق بيفتد است كه در ماه مبارك رمضان در 30 قسمت از شبكه تهران پخش مي‌شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.