گروسي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

خاتمي عافيت طلب است/ عافيت طلبان نمي توانند به قدرت برگردند

عضو حزب اعتماد ملي گفت: رفتار خاتمي و حاميان وي خارج از عافيت طلبي نيست خاتمي و همراهان وي بهتر است وارد عرصه انتخابات و سياست نشوند.

مجيد گروسي عضو حزب اعتماد ملي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به حضور 8 ساله خاتمي در سمت رياست جمهوري اظهار گفت: مسئولان با فعاليت هاي خود نشان مي دهند که اداره کننده امور و خدمتگذار مردم هستند اما تجربه 8 ساله رياست جمهوري خاتمي گوياي اين خدتمتگزاري و اداره امور به طور صحيح نبود.

وي افزود: تأثير حضور خاتمي و اصلاح طلبان در عرصه سياسي پس از انتخابات سال 88 مشخص شد لذا معتقدم خاتمي و همراهان وي بهتر است وارد عرصه انتخابات و سياست نشوند.

گروسي با تأکيد بر اينکه اصلاح طلبان براي دستيابي به نتيجه بهتر بايد گزينه ديگري را معرفي کنند، افزود: رفتار خاتمي و حاميان وي خارج از عافيت طلبي نيست چراکه به دنبال بازگشت به مسند قدرت هستند.

عضو حزب اعتماد ملي تصريح کرد: اهداف خاتمي و حاميانش خدمت به مردم نيست و براي تحقق اين مهم قصد بازگشت به نظام را ندارند.

وي با بيان اينکه حاميان خاتمي به دنبال اين هستند که خود را از بقيه اصلاح طلبان جدا کنند، گفت: حاميان خاتمي با دست يابي به قدرت قصد دارند کمبودهاي ناشي دور بودن از عرصه سياسي را توجيه و جبران کنند.

دبيرکل جبهه جوانان ايران امروز با بيان اين نکته که لازمه خدمت به مردم و کشور ارائه برنامه و توانايي هاي موجود است، ادامه داد: انتقاد و ايراد گرفتن اصلاحات از دولت وقت بدون جايگزين و عرضه عملکرد مناسب، نقطه ضعف محسوب مي شود.

وي در ادامه گفت: خاتمي به دليل شرايط موجود برخلاف زمينه هاي فکري اش مواضع محافظه کارانه در پيش گرفته و به گونه اي ديگر عمل مي کند.

اين فعال سياسي اصلاح طلب خاتمي را به لحاظ رأي بالاي زمان رياست جمهوري اش مشت بسته براي اصلاحات تلقي کرد و اظهار داشت: پس از جريان انتخابات 88 مردم نسبت به عملکرد خاتمي آگاهي يافتند و مي دانند که چه کسي درخدمت مردم و نظام است.

دبير کل جبهه جوانان امروز خاطر نشان کرد: جبهه جوانان ايران امروز براي فعاليت حزبي منتظر مجوز رسمي وزارت کشور است، اما با اين حال در پي تعيين شوراي مرکزي درشهرستان ها و استان ها بوده تا شايد در بيش از 60 شهر کشور براي انتخابات رياست جمهوري کانديدا معرفي کند./س3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار