استقبال علاقمندان موسیقی، از کنسرت ارکستر مجلسی ارمنستان به رهبری لوریس چکناواریان، تالار وحدت را غافلگیر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، پس از دو شب نخست کنسرت ارکستر مجلسی ارمنستان که به دلیل تداخل زمانی با بازی­های جام ملت­های اروپا و بازه زمانی امتحانات مدارس و دانشگاه­ها از اقبال کمتری برخوردار بود، استقبال بیش از ظرفیت تالار وحدت، در شب­های سوم تا هفتم این کنسرت، مسئولان تالار وحدت را غافلگیر کرد.

این در حالی است که در اجرای ششم - مقارن با شامگاه چهارشنبه 24 خرداد - ارسلان، اردلان و اردوان کامکار، ارکستر مجلسی ارمنستان را همراهی می­کنند و همین امر منجر شد تا توجه طیف وسیعی از علاقمندان به سمت این برنامه و خروجی­های فروش بلیت قرار گیرد.

از دیگر سو، بلیت­های اجرای پنج شنبه 25 خرداد نیز که با اجرای آثاری از سید محمد میر زمانی ( سوئیت حماسه جنگل)، شاهین فرهت (کنسرتو ایرانی برای پیانو) و لوریس چکناواریان (آرارات سوئیت) است، عصر روز دوشنبه 22 خرداد به پایان رسید.

کنسرت ارکستر مجلسی ارمنستان به رهبری لوریس چکناواریان با اجراهایی متفاوت تا 2 تیر در تالار وحدت ادامه خواهد داشت و مراکز فروش بلیت آن علاوه بر گیشه تالار وحدت، سایت بنیاد رودکی به نشانی: www.bonyadroudaki.irسایت سی گذر به نشانی:www.sigozar.com و سایت سینما آزادی به نشانی: www.cinema_azadi.com است. /م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار