مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان گفت: برای حضور پرقدرت در فصل آینده برنامه ریزی کرده ایم .

عباس صوفی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگارباشگاه خبرنگاران همدان  با اشاره به حضور وینگوبگویچ در تیم پاس همدان و منع حضور مربیان خارجی در رقابت های دسته اول افزود: باشگاه پاس همدان پیش از اعلام سازمان لیگ مبنی بر منع حضور مربیان خارجی در رقابت های دسته اول با وینگوبگویچ قرارداد امضا کرده است و بنابراین،این مربی کروات فصل آینده ، هدایت تیم فوتبال پاس را بر عهده خواهد داشت.
وی ادامه داد: قرارداد وینگو یکساله و زیرنظر سازمان لیگ بسته شده است .
صوفی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 10 بازیکن از تیم پاس جدا شده اند افزود: با چند بازیکن لیگ برتری و دسته یکی در حال مذاکره هستیم و پس از قطعی شدن حضور آنها در جمع سبزپوشان نامشان را اعلام می کنیم .
وی از جذب چند بازیکن بومی در تیم پاس خبر داد و افزود: اردوی استعدادیابی تیم پاس با حضورمربیان تیم پاس در شهرستان های استان انجام شده و هفته آینده 27 ، 28 و29 خرداد ، اردوی استعدادیابی پاس درهمدان و در ورزشگاه شهدای قدس انجام می شود.
وی ادامه داد: این اردو زیر نظر وینگوبگویچ انجام می شود و همه جوانان مستعد همدانی می توانند در این اردو شرکت کنند.
رئیس هیئت فوتبال استان همدان با اشاره به بحثهایی در خصوص ایجاد اختلاف بین تیم پاس و الوند همدان گفت: باشگاه پاس همدان هیچ اختلافی با تیم الوند ندارد و با تمام وجود از این تیم حمایت می کند تا با قدرت و حفظ نیروهای بومی در رقابت های دسته اول شرکت کند.
صوفی گفت: تا چند روز آینده و پس ازامضای قرارداد اسامی بازیکنان جدید پاس را اعلام می کنیم./س
برچسب ها: فوتبال ، پاس ، مربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.