فیلم / مهارت منحصر بفرد آرايشگر چيني

يک آرايشگر در استان هيلونگ جيانگ در شمال شرق چين به علت مهارت منحصر به فردش که مي تواند دو سر را همزمان بتراشد بسيار مشهور شده است.

به گزارش گروه چند رسانه ای باشگاه خبرنگاران،  ژانگ هونگ کاي اهل منطقه سويلينگ در استان هيلونگ جيانگ مي تواند در حالي در هر دستش يک تيغ دارد به طور همزمان دو سر را بتراشد و حتي گاهي اوقات مي تواند حتي با چشمان بسته نيز به کارش ادامه دهد. اين مهارت  خاص وي موجب جذب مشريان زيادي شده است.
با اين حال ژانگ در آغاز تمرين اين مهارت مشکلات زيادي را متحمل شده است. وي که در ابتدا نمي توانست به طور همزمان بر روي دو دستش تمرکز کامل داشته باشد بعضي مواقع سرهاي مشتريان را زخمي کرده است اما مشتريان در حمايت از ژانگ در کسب اين مهارت حمايت هاي زيادي کرده اند.
ژانگ مي گويد آنها به من مي گفتند اصلا ناراحت نباشد و تنها به تمرين ادامه دهد. وي گفت من از حمايت بسيار زيادي در اين زمينه برخوردار بودم و در نهايت توانستم با موفقيت و تلاش فراوان اين مهارت را بدست آورم.
ژانگ اين مهارت را بر روي سر اقوام، دوستان ، مشتريان دايم و حتي خودش امتحان کرده است. وي پس از سه سال بسيار ماهر شده است و به شدت مورد تشويق مشتريانش قرار مي گيرد.
اکنون وي مي تواند ظرف نود ثانيه دو سر را همزمان بتراشد و حتي از سال دو هزارو هشت توانسته است مهارت تراشيدن سر با چشمان بسته را کسب کند. وي اکنون مي تواند ظرف تنها پنجاه ثانيه يک سر را با چشمان بسته بتراشد.  وي مي گويد رمز کارش حفظ آرامش و تعادل است و تنها در اين صورت است که مشتريانش احساس امنيت مي کنند. وي مي گويد گام بعدي تراشيدن دو سر با چشمان بسته است و قصد دارد نام خود را در کتاب رکودهاي گينس ثبت کند.





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.