رئیس اداره سلامت شهرداری منطقه 3 گفت: اداره سلامت شهرداری این منطقه در یک حرکت نمادین و همزمان با روز جهانی اهدای خون اقدام به اهدای بادکنک قرمز به کودکان این منطقه کرد.

مسایلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعي  باشگاه خبرنگاران ترویج فرهنگ اهدای خون را از جمله برنامه های این اداره همزمان با این ایام عنوان  و تصریح کرد: در این روز به منظور آشنایی کودکان با این امر انسان دوستانه علاوه بر اهدای بادکنک قرمز مسابقه نقاشی با موضوع کودکان در خانه های اسباب بازی قبا، اقدسیه و اختیاریه برگزار می شود.
وی اهدای گل به اهداکنندگان را از دیگر برنامه های ویژه این روز برشمرد و افزود: در حال حاضر کانون های اهدای خون با عضویت جمع کثیری از شهروندان در محلات 12 گانه این منطقه تشکیل شده اند که این افراد به عنوان اهدا کنندگان و ترویج کنندگان امر اهدای خون در سطح شهر فعالیت می کنند.
مسایلی در ادامه با اشاره به اینکه ایستگاه انتقال خون این منطقه در پایانه شهید حقانی قرار دارد اظهار داشت: بیست و پنجم خرداد ماه روز جهانی و نهم تیرماه روز ملی اهدای خون است که در طی این مدت برنامه های آموزشی و فرهنگی با موضوع اهدای خون و با شعار اهدا کننده خون یک قهرمان است در خانه های سلامت این منطقه برگزار می شود./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار