نمايش شاد و موزيكال "حاكم و پنير" از امروز تا 10 تير در سالن آمفي تئاتر فرهنگسراي فردوس به روي صحنه مي‌رود.

سپيده اقدامي كارگردان اين نمايش در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:نمايش "حاكم و پنير" را بر اساس نوشته اميررضا رضي كارگرداني كرده‌ام.
وي در ادامه گفت: "حاكم و پنير" ماجراي پادشاهي است كه به ينير علاقه وافري دارد و بر همين اساس روزي موشي به قصرش وارد مي‌شود و شروع به خوردن پنير‌هاي پادشاه مي‌كند،در ادامه اين ماجرا پاي حيوانات جديدي به قصر باز مي‌شود و مشكلات بسيار را به بار مي‌آورند.
اين كارگردان اظهار داشت:نمايش "حاكم و پنير" در جشنواره تئاترشهر سازمان فرهنگي هنري شهردار تهران موفق به دريافت تنديس و ديپلم افتخار بهترين طراحي صحنه شد.
اقدامي تصريح كرد:‌در اين نمايش از 7 عروسك ماروت با تكنيك سايه و سياه صحنه استفاده شده است.
وي بيان داشت:‌اين نمايش همه روزه از 24 خرداد تا 10 تير ساعت 17 در سالن آمفي تئاتر فرهنگسراي فردوس ميزبان علاقمندان به هنرهاي نمايشي است.
سپيده اقدامي در پايان گفت:آهنگسازي اين نمايش را رضا شعباني بر عهده داشته و از ديگر عوامل اين نمايش مي‌توان به حامد دولت‌آبادي،پويا بيگي،مجتبي بتوندي،نريمان سالاري،شيوا تربند، اعظم شفيعي،امين پارسا‌،سمانه حكيمي اشاره كرد.
سپيده اقدامي فارغ التحصيلان رشته نمايش با گرايش رشته نمايش عروسكي از دانشگاه سوره تهران است و تاكنون كارگرداني نمايش "سياه و مدرسه" و عروسك گرداني چندين نمايش را در كارنامه هنري خود دارد./ه
برچسب ها: اجرای ، نمایش ، حاکم ، پنیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار