معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال جاری راهبرد اصلی شورای فنی، فعال سازی کمیته‌های مربوطه، نظارت بیشتر بر افزایش کیفیت پروژه‌ها، پیگیری امور و شتاب در پیشرفت فیزیکی آنها است.

کورش امیدی پور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، افزود: در بازدید میدانی کمیته نظارت از78 پروژه‌ شهرستان بهمئی 52 پروژه فعال، 14  مورد خاتمه یافته، 11 مورد غیر فعال و یک پروژه آغاز نشده بود.
  وی به دستگاه‌های اجرائی و مجریان پروژه‌ها تاکید کرد: به نظارت کامل پروژه‌ها و فعال کردن آنها و پیگیری امور آنها بیشتر پرداخته شود.
  معاون عمرانی یادآور شد: سامانه پایش پروژه‌های استان به زودی از سوی دفتر فنی استانداری آغاز به کار می کند و وضعیت همه پروژه‌های مختلف در دستگاه‌های اجرائی، شهرستان‌ها و بخش‌های  را به روز اعلام خواهد کرد و ضرورت دارد مجریان پروژه‌ها نسبت به فعالتر کردن و پیگیر بودن پروژه‌ها تلاش بیشتری داشته باشند.
 به گفته امیدی‌پور، این سامانه آخرین وضعیت هر پروژه به لحاظ  درصد پیشرفت فیزیکی، زمان اجرا و خاتمه، میزان اعتبار درنظر گرفته شده و هزینه شده و وضعیت کیفیت اجرا را به روز در اختیار مخاطبین و عموم  قرار می دهد.
  معاون عمرانی به جذب به موقع و درست اعتبارات عمرانی استان تاکید کرد و گفت: 209 میلیارد تومان اعتبارعمرانی استان بیش از 78 درصد آن جذب شده است و تا پایان سال مالی همه این اعتبارات جذب خواهند شد. /س
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.