مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان را یکی از قطبهای اصلی ورزش قایقرانی در کشور دانست.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان خدابخش اصفهان را یکی از قطبهای ورزش قایقرانی در کشور دانست و اظهار داشت:ورزشکاران قایقران اصفهانی هم در بخش بانوان و هم در بخش آقایان حرف اول را در کشور می زنند و حتی مدال طلای گوانگجو در رشته قایقرانی به احمد رضا طالبیان ورزشکار اصفهانی تعلق گرفت.

وی با بیان اینکه استان اصفهان از ظرفیت های مطلوبی در قایقرانی بر خوردار است افزود: با توجه به اینکه استان قابلیتهای خوبی دارد نیازمند وجود مدیران بزرگی در رشته قایقرانی بود،البته سید مهدی قاضی عسگر رئیس قبلی هیات تلاش خود را انجام داد .

خدابخش بیان داشت : برای حمایت از ورزش قایقرانی استخری را در اختیار هیات قرار دادیم ولی متاسفانه اقدامات لازم انجام نشد وتنها 48 ورزشکار سازمان یافته این هیات داشت که توقع داشتیم که این عدد به دو سه هزار ورزشکار سازمان یافته در این ورزش در استان داشته باشد و برای گسترش این رشته ورزشی تفکرمدیریتی لازم است که به نظر می آید با تغییرات جدید در فدراسیون و هیات اتفاقات خوبی برای این ورزش بیافتد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان با معرفی علیرضا طرفه به عنوان سرپرست جدید هیات قایقرانی استان اصفهان گفت:قایقرانی می تواند یکی از اصلی ترین و موفق ترین رشته ها در استان باشد و توسعه یابد،وجود استعداد و نیروی کارآمد در ورزش قایقرانی استان فرصت مناسبی است که موجب انگیزه مضاعفی برای رشد این ورزش می شود.

وی تصریح کرد:نگاه ما نگاه برنامه ای است و باید الویتها در نظر گرفته شود به همین دلیل طرح آمایش را در هیاتها و ادارات شهرستانها اجراء و هیاتها را به سه گروه تقسیم که قایقرانی در گروه دوم قرار دارد که با برنامه ریزی مطلوب می تواند در گروه یک باشد.

خدابخش با تشکر از پذیرش مسئولیت هیات قایقرانی استان از سوی محمد علی طرفه اظهار امیدواری کرد .

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان در پایان اضافه کرد:قایقرانان برای پول پارو نمی زنند بلکه عشق وعلاقه به قایقرانی موجب شده آنها به سمت این رشته ورزشی کشیده شوند./س

برچسب ها: اصفهان ، قایقرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.